vrijdag 19 maart 2010

Achossie.....

Bij het zoeken naar een leuk konijnenknuffel patroon kwam ik me toch een schatje tegen!
Deze moeten jullie echt even zien!
Op Chickpea Sewing Studio zag ik dit baby konijntje, met luier en al. Zo ontzettend leuk gemaakt.
Het konijntje is gemaakt door mmmcrafts die dit patroon in haar Etsy Shop verkoopt.
In haar shopje staan nog meer van dit soort konijntjes, Baby Binkie Bunnys's genaamd maar op deze ben ik op slag verliefd!
Daarnaast heeft ze ook patroontjes om ze dan ook daadwerkelijk aan te kleden. Hoe leuk!


Is het geen schatje! Iemand ervaring met het bestellen van producten op Etsy? Het kriebelt namelijk hier om dit scheetje te maken.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, vooral die oogjes, lijkt wel een brilletje... hier wil ik mij ook aan wagen... En dan kunnen we een vergelijkende studie doen :-) Komt op de to-do lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad prachtig!!!

    Ik heb zelf geen ervaring met spullen en patronen van etsy kopen, maar een vriendin van me doet dat zeer regelmatig en die heeft daar nooit problemen mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefie!

    Leuk om je blog te ontdekken.
    Het ziet er allemaal erg leuk uit! Complimenten!

    Kom gerust eens bij mij op bezoek.
    Groetjes Siem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah leuke blog! En die postzakken zijn geweldig mooi.
    Ik heb al vaker besteld via etsy, gaat prima, nooit een probleem mee gehad. Je hebt het patroon ook snel in huis, want wordt heel handig via de email verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!