donderdag 18 maart 2010

Grote mannen en mini narcisjes

Ow lieve mensen, nog twee dagen en dan is het lente! Ow wat kijkt ik uit naar het voorjaar, lekker de tuin in, die is nu grijs, mijn tegels groen en mijn plantjes....ehm... overleden...
Hoog nodig toe aan een lente update dus.
Wat een heerlijkheid!


De lente in huis komt ook tot leven! Het eerste knopje van ons lentestukje is open gegaan, gele narcisjes!
Schattig He?

Mijn handen kriebelden ook om een tas in elkaar te frubelen. De weekendtas heeft geen haast bij de opdrachtgever, dus besloot ik een nieuwe schooltas te maken voor mijn oudste zoon.
Wederom van PTT postzakken natuurlijk, ik besloot een stoere jongenstas te maken. Gevoerd met donkerblauwe ruitjesstof. Afgezet met reflecterend band, een heuze krokodil en natuurlijk zijn naam! De schouderband is gemaakt van een spanband, helemaal hip, helemaal stoer!





Ben benieuwd hoe mijn grote Miniman hem vindt :-)

2 opmerkingen:

  1. Wederom prachtig gedaan! Een vraagje: die appeltjes, maak jij die zelf? Ziet er superleuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat mooi die tas, miniman vind hem vast gaaf, ik wel in ieder geval;)
    Bedankt voor je berichtje! ik ga hier vaker lezen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!