zondag 24 oktober 2010

Een zucht geeft lucht....

Zucht, ik hoop dat deze dag snel voorbij gaat.......
Vanmorgen vroeg was het mijn beurt om met de Minimannen, energiek en vrolijk als altijd, naar beneden te gaan waar het donker en koud was.
Terwijl ik mokkend met mijn eerste bak koffie het mannen gezelschap gade sla, bekruipt mij een gevoel van enige jaloezie.....
Hoe kunnen die Minimannen zo vroeg in de ochtend zo fris en fruitig uit hun bed springen en gelijk vol energie en creativiteit aan de dag beginnen?
Zal wel aan de leeftijd liggen ;-)




Nu, 3 uur later, 3 bakken koffie verder, de woonkamer inmiddels opgewarmd tot een aangename temperatuur, begint er hier een voorzichtig, waterig ochtendzonnetje te schijnen buiten.
Zou het vandaag dan een mooi herfstdag worden?
Wat wil je nog meer?
Nou, vrij zijn? Op zo'n mooie dag barst je toch van de inspiratie? Dan wil je jezelf toch terugtrekken in je CreaBea hoek om mooie dingen te maken?
Nee, net vandaag moet ik een halve dag werken.........
Zucht.........


Nou goed dan...


11 opmerkingen:

  1. Werk ze hoor! en ja die mouwen moeten dan weer worden opgestroopt! stoere plaat hoor!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achhh wat rot voor je .....nou het is zo weer om hoor toch?? en daarna........lekker freubelen....fijne dag meis.....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jazeker meis, je kan het!!!! Werkse hoor.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sterkte met werken.. logisch dat je minder zin hebt als je net mooie stof hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You can do it! :) Fijne dag en werk ze die halve dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sterkte,
    misschien gaan daardoor je inspiraties nog wel beter worden, nog meer nagedacht onder je werk door...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh ja, die ochtenden in het weekend... Wakker worden op de bank met een kopje koffie, terwijl de kinderen hun tomeloze energie tentoon spreiden.

    Enne... werken op zondag? Bah. Gelukkig was het maar een half dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier van die vroege vogels die vol energie zitten op de vroege ochtend. Zouden ze mijn energie ook gebruiken? Want ik kom maar niet op gang 's ochtends, zeker in het weekend niet. Koffie, koffie en nog maar eens koffie en dan heel voorzichtig stroomt de energie door mijn aderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat is nu een dagelijks probleem waar ik mee zit....er valt nog zoveel te doen als creabea. Ook ik moest deze dag tot 12:00 uur werken, dan krijg je nog de boodschappen en de andere verplichtingen zoals administratie en ondertussen kun je niet wachten om voor jezelf weer aan de slag te gaan.....nog even wat koken en dan is het zover, want die eigen tijd gaat er komen!!!!
    Groetjes Chouchou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een halve dag is zo voorbij, succes.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk dat je minimannen zo vroeg al vol energie zitten! Geeft jou dat geen energie?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!