zaterdag 18 december 2010

Augurkje dan.....?

In afwachting van wat mailtjes dacht ik, laat ik jullie weer eens lastig vallen op de blog ;-)

De rust is weder gekeerd in Huize Dutch Apple, na twee dagen verjaardagsvisite zijn we allemaal wel een beetje uitgefeest hier grinnik....
Morgen wordt het dus een pyama hang dag met daarnaast wat kleine klusjes die zijn blijven liggen zoals nog een restje was wegwerken.
En oja, morgen gaan we (lees: de mannen) ook de slingers weer opbergen (lang leve stoffen slingers!) en komt de boom weer in de vertrouwde hoek te staan.
Ik wacht daar altijd mee tot na Miniman's verjaardag, staat zo raar kerst versiering en Heppie Burdeej versieringen door elkaar ;-)

Dus voor diegene die morgen nog op visite willen komen, eeeeeeh, de taart is op, de chippies zijn op en de lege flessen limonade zijn al weer ingeleverd.
Ik heb nog wel een aangebroken potje snack augurkjes staan, Blegh....
En ook hebben we nog twee strengen lampjes liggen die uit elkaar moeten, ook zo'n leuk klusje, uhum....

Vrijdag zijn Opa en Oma Dutch Apple helemaal vanuit het Roosendaalse naar ons komen rijden. Een helse rit die normaal een kleine twee uur duurt, duurde die dag bijna 8 uur!
Opa Dutchie was dan ook helemaal gebroken toen ze dan eindelijk op de stoep stonden.
Omdat Maximan en ik geen idee hadden hoe het weer op het vaste land was (wij leven namelijk op een eiland hihi) konden we niet goed inschatten wat voor ellende er op de weg was ontstaan. Op ons eiland ging het dan ook pas na 17:00 uur flink sneeuwen, toen we later de beelden zagen op het nieuws schrokken we toch wel een beetje.
Maar het werd enorm gewaardeerd  door mij en de Mannen hier.
De Minimannen werden weer heerlijk verwend met cadeautjes, een trein, dat zit altijd goed! Een spelletje, een politiebureau van Playmobil met politie quad (zo'n bromding op drie wielen) en een super coole leren jack!
Miniman keek al dagen uit naar zijn verjaardag en zo werd de dag toch een beetje compleet,  je wordt tenslotte maar 1 keer 3 jaar oud!
Mijn moeder had ook wat fijne hebbedingetjes voor me mee gebracht!
Onder andere deze heerlijke lintjes en sierbandjes!

 


Ook had ze een heerlijke Kitch kop en schoteltjes bij zich en een ontzettend lief Retro thee serviesje die ik morgen op de foto zal zetten voor jullie ;-)

Vandaag kwamen oma Okiedokie ( moeder van Maximan) en O-oma (oma van Maximan, met de extra O voor Overgroot) op visite. Zij wilden eigenlijk ook op vrijdag komen maar durfde de rit echt niet aan.
Maar dat deerde Miniman niet, hij kreeg namelijk een hijskraan van Thomas de Trein, en daarmee was zijn (en die van zijn broer) dag weer helemaal goed :-)

Hej, ik zie dat ik inmiddels wat mailtjes binnen heb dus ik ga ze snel lezen en dan bijkomen op de bank en wachten op Najib Amhali ;-)
Tot blogs!













PS: Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties en jullie spontane en oprechte felicitaties. 
Hartverwarmend, zeker omdat we elkaar eigenlijk alleen maar via de blog kennen. Heel bijzonder hoor!
Ik heb de Miniman namens alle CreaBea dames van de blog een dikke pakkerd gegeven en er echt bij gezegd dat deze van jullie kwam hahaha... 

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk blogje weer, lekker gezellig...en nog gefeliciteerd! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow ow, dat klinkt als pure verwennerij bij jullie! heerlijk!
    geniet ervan en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo ik heb even bijgelezen. gelukkig ga je door met bloggen!!!!!!te gezellig hoor om daar mee te stoppen!Nog gefeliciteerd met Miniman..leuk he hoe hij zijn verjaardag nu beleefd.....ik heb hier oook ene mannetje van 3 rondlopen.
    Het ladenkastje is zeker super!Leuk zeg die bandjes die je moeder meenam.Enne laat de mannen de lampjes maar uit elkaar halen. Ik had dit jaar ook geluk..Manlief deed het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met miniman n wat ben jij ook verwend zeg!

    je kast je is super.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik kwam vaak al vrijdags even buurten in het kader van DWZI, maar nu we ook nog Round Robin-collega's zijn ga ik je ook volgen hoor. Doeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, verjaardagsslingers en een kerstboom gaan niet zo mooi samen, maar hier een echt kerstengeltje in huis (dochter wordt zaterdag 3), dus dan moet het wel!
    Nog gefeliciteerd met Miniman.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!