zondag 4 december 2011

600, The Magic Number!



Hoera!
600 volgers!

600 mensen die hier zo af en toe, soms, misschien wel nooit of juist elke dag hier langs surfen en mee lezen over het leven in Huize Dutch Apple!

600 Volgers! 
Daar moet je wat mee doen Dutchie, dat kun je natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan!
Sommige voelen hem al aankomen.....
Ik geef weer eens een ouderwetse fijne Give Away!!!


 Een ouderwets heerlijk Retro pakketje!
Wat moet je er voor doen? 
Simpelweg een reactie achter laten!
Linken mag, Bloggen mag, Tweeten mag, Volgen mag!
Eén reactie, eén kans, om het eerlijk te houden ;-)

Op 12 december trek ik de winnaar!
Zegt het Voort! Zegt het Voort!

47 opmerkingen:

  1. Dan ben ik de eerste die me ga aanmelden voor je give away, wat een mooi pakketje! En 600 volgers...dat zijn er een hele boel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, gefeliciteerd! Count me in. Ik lees en zie je graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD alweer 600 volgers! Wauw!

    En ik doe graag mee, zal ff een linkje plaatsen :) Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw 600 volgers! Ik doe graag mee met je gave Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Dutchie, wat leuk om weer wat nieuwe blogjes van je te zien in een paar dagen tijd. En dan ook nog eens een fijne retro giveaway! Ik doe graag mee. Het pakketje ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke proficiat,
    Zeker niet vanzelfsprekend om 600 volgers te hebben.
    En voor een giveaway ben ik altijd te vinden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jee, 600 volgers! Goed zeg! Ik doe ook graag mee met deze mooie give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amai 600 volgers ... fantastisch!!! Dikke proficiat! En ik doe heeeel graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow 600, dat is veel!
    Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hai,
    Gefeliciteerd! Ik doe graag mee met je give away en ik zal ook een linkje plaatsen.

    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! 600 is wel een heeeele boel. Leuk pakketje heb je in de aanbieding, ik zal een linkje op m'n blog zetten. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 600 volgers; dat kun je toch wel zien als een groot compliment, zoveel mensen die het leuk vinden om je te volgen! Leuke give away en een mooie bekendmaak-datum... (mijn verjaardag ;))

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 600 volgers, waaw da's veel! Ik doe graag mee aan je give away, erg leuk! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. voilà sè, één reactie !!! :-)
    Super give away, ik doe graag mee !!! (en dat rijmt nog ook) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar zitten leuke dingetjes in..knopen en ik zie band en heerlijk retro plaatjes....ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow 600 volgers! dat is nog een droom van mij ! van harte gefeliciteerd en ik doe graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Natuurlijk doe ik mee! En ik ben onder de indruk van je 600 volgers, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne give away ! Ik doe graag mee ! Gefelicicteerd met 600 volgers...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee!! Ik zie echt wel leuke dingen liggen...
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oei, als die allemaal een reactie achterlaten, heb ik slechts één kans op 600... ;)
    Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw 600 volgers!! Gefeliciteerd! En ik doe graag mee met je leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte, 600 is geen 'appelepap'! Ik doe graag mee aan je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben van de partij hoor.
    Doe graag mee met je leuke Give Away.
    Ik plaats ook nog even een link in mijn blog.

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oooh wat ziet hij er super uit ! doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ah ja, ik doe graag mee!
    En is het een idee om elkaar binnenkort te ontmoeten of wil je dat ik je boekje opstuur? Ik hou hem nog even vast... Groet Kirsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nice 600! gefeliciteerd! en een retro pakketje, joehoe wordt al blij van de foto!

    grtjs kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met 600(!!) volgers! Jeumig wat veul! :)
    Ik doe graag mee, altijd leuk om een kansje te wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Congratulations!
    Thank you for a lovely giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk hoor, dat lijken wel domino-kaartjes uit de vroege jaren tachtig, als ik het me goed herinner (heeft?) had mijn zus die. Leuk. Ga voor het stofje, lijkt me leuk voor iets fouts. 600 Volgers, dat is best een hoop. (Ik hoef er nog maar 590 bij, dan ben ik er ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja ik doe graag mee voor zo'n mooi pakketje (en ik mail je over onze boekjes). Groet Kirsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. gefeliciteerd met de 600 volgers! wat een leuke give away, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie give-away en wat een leuke blog. ben meteen ook volger geworden. Op naar de 700.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superleuke giveaway, lekker retro, ik hou er van!! Graag doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En toen waren het er 606! Wat een leuke blog heb je (en wat een geweldige Give Away) Leuk dat je bij mij kwam kijken, zo heb ik jou ook gevonden... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een heerlijk pakketje heb je gemaakt, daar gaat mijn hartje wel sneller van kloppen.
    Gefeliciteerd met al je volgers het worden er vast nog meer!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh ja, wat een prachtig cadeautje. Daar word ik weer helemaal vrolijk van. En dat was wel nodig na die fikse regenbui die ik vanmorgen over me heen heb gekregen! Groetjes, Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oh wow!600!!!Gefeliciteerd! had ik deze toch bijna gemist! :) Wat een superpakketje; ik doe graag mee!
    Ik kwam eigenlijk (na ik moet bekennen; een hele lange tijd) weer eens langs om te kijken of je je pagina met give away's nog had. er is namenlijk ook een give away op mijn blog gaande met hema-spulletjes. En een digitale adventskalender; dus bij deze ben je van harte uitgenodigd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow! 600 followers is veel :) Gefeliciflaps!
    En wat een leuke spulletjes zitten er in je pakket... <3

    xx-Dieuwzz

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een leuk pakket !!
    ik ding graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk dat je er weer bent!
    En een leuk pakketje, ik doe mee hoor!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke give away! Die willen we voor geen geld missen. En nu maar hopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wow, 600 volgers? Gefeliciteerd! en wat een supercool pakketje, die wil ik wel graag winnen, fingers crossed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo hey, dat zijn veel volgers, leuke give away, ik doe mee.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik hoop dat ik nog net op tijd ben om een kansje te wagen...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!