zaterdag 10 september 2011

In de Lap(swap) mand....

Dankjulliewel voor al jullie ontzettend lieve reacties....
Ik heb denk ik gewoon een hele hardnekkige verkoudheid onder de leden want echt alles is al aan de beurt geweest of is nog gaande...
Ik zal niet in details gaan treden haha ;-)

Ik hoor van veel mensen: "Zou jij niet eens naar de dokter gaan met dat hoestje?"
Nou dat ben ik al geweest, en helaas werd ik voor het hoestje met een receptje Fluimicil afgescheept (wat ik nooit opgehaald heb, zie hier waarom).
Je wordt gewoon weggestuurd met de woorden "het heerst" en "gewoon uitzieken".
Ehm ja, prima dat het "heerst" maar ehm.... bijna 4 weken???
En tja "uitzieken"? Ehm ik heb ook een baas die mij elke maand centjes betaald omdat ik voor hem werk, daar komt ook bij dat ik mama ben?
Mama's en ziek zijn, heeft u kinderen?
Ehm.... juist dat dacht ik al....




myspace graphic



Ook las ik her en der dat het misschien een allergie zou kunnen zijn voor
Mr. Spike Lee?
Dit is (gelukkig) ook niet het geval want ik weet nog dat ik geen normaal gesprek kon voeren met de mevrouw waar Mr. Spike Lee vandaan kwam omdat ik om de minuut een hoestbui had.
Kun je nagaan toen was ik al een week aan het hoesten.... Pfffff...
We kijken het dus nog maar even aan in de hoop dat het minder wordt :-(





Vorig jaar rond deze tijd organiseerde ik de Lapjesswap.
Weten jullie nog!
Toen al beloofde ik dat ik dit jaar er weer eentje zou organiseren want het was echt enorm leuk om te doen.
Al een tijdje dacht ik erover na om het te doen maar ik twijfelde ook erg, tot dat ik bij Toffe Stoffies een blog voorbij zag komen met Lapjesswap!!
Charlotte, de dame achter Toffe Stoffies vond het zo leuk om aan mee te doen dat ze heeft besloten er zelf eentje te origaniseren!
Jullie hebben nog tot 1 oktober om eraan me te doen, genoeg tijd dacht ik zo dus haast je naar haar blog en meld je aan.
Ik denk dat ik ook maar mee ga doen hihi, en volgens jaar ga ik er zelf weer eentje organiseren ;-)

6 opmerkingen:

  1. Oooh wat vervelend voor je.. en je hebt gelijk hoor.. mama's kunnen nooit ziek zijn.. ik ben zelf moeder, dus ik begrijp je helemaal.. ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt...
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am afraid doctors here are not much better when it comes to coughs, no matter how long you have had them. Well I hope it clears up soon and you are back to your sunny self.
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeders kunnen niet ziek zijn! Heb je die informatiefolder niet gekregen tijdens (ja, je leest het goed) tijdens de bevalling.

    Ook al is je hoofd gescheiden van de romp, dan nog word je geacht voor de kinderen te zorgen.

    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop toch dat je eindelijk wat beter wordt dan ! En laat je mmaar flink verwennen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat zijn meestal de reacties van doktoren. Mijn vriend is ook al meer dan 4 weken ziek de ene dag gaat beter dan de ander, geen hoesten maar hoofdpijn of oorpijn of duizelig Heel vervelend je kan beter een paar dagen plat liggen niet waar! (ja niet als moeder). Ik wens je sterkte,
    groet Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dutch apple!

    Even een compliment over je blog! Wat gaaf! Ik ben even niet zo actief met bloggen (baby!!) en nu toch even aan het surfen. Maar het ziet er mooi uit! Verfrissend en inspirerend! Ik word er hebberig van! haha! En goed zo van charlotte, ga mij meteen opgeven! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!