woensdag 18 april 2012

Suus Geniet ervan ;-)

Een tijdje terug had ik weer eens een ouderwetse GiveAway op mijn blog!
Omdat ik langzaam de vriendschap tussen mij en mijn naaimachine aan het opbouwen ben besloot ik eens iets voor mezelf te maken.
Dat werd een handig klein iPhone tassie, een Mini Apple Bag :-)
Dat beviel goed en ik merkte dat de band tussen mij en Snormachien weer sterker werd!
Dus besloot ik en eentje weg te geven!



Er waren heel wat lezers die er graag eentje wilde hebben, ook kwam  ik erg leuke redenen tegen en waar hij voor gebruikt zou gaan worden...
Door het lot werd bepaald dat Suus van "Suus Geniet" de gelukkige winnaar was geworden...
Dus stapte ik weer achter Snormachien en zette er nog eentje in elkaar!






Hij is inmiddels bij Suus aangekomen, ik hoop dat ze er heel veel plezier van heeft :-)

9 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk! Wanneer is je volgende give away?? ((-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, alweer zo'n leuk idee!
    Waar heb je dat mooie labeltje van jou laten maken?
    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje zeg.
    Ik was ooit ook een gelukkige winnares van een super lief hartje dat ik won met jou Give away.
    ze hangt nog steeds aan mijn slaapkamer deur.
    Al heb ik die wel een aantal keren van de deurkruk van mijn dochter terug moeten pikken:))
    lieve groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer voor mij ;) maar super leuk voor Suus gGeniet,hij is super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig voor Suus! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een gave give away heb jij gehad. Oh echt superr, knap gedaan hoor! Die Suus zal er heel blij mee zijn. Proficiat Suus! Geniettt!

    Ik trek hier even de stoute schoenen aan, ik heb namelijk ook een Give Away, lang niet zo'n gave, maar wel eentje die wat voor je kan doen.
    Op mijn blog An Angel Each Day geef ik een setje edelstenen Engelen oorbellen weg, eigenlijk twee ;)...dus je bent van harte welkom (en natuurlijk ook anderen die iets met engelen hebben of iets met deze oorbellen hebben :p).
    Hij loopt t/m zondag de 22ste.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En of ik er van geniet! Ben super blij met dit cadeautje! Dat begrijpen jullie vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!