maandag 3 mei 2010

Bags, Sacs and a smile :-)

Dat is lang geleden, een dubbele post op mijn blog!
Ik weet dat er eentje met spanning zit te wachten op mijn Crea Bea Bezigheden hihihi....
Je weet wie je bent, ja jij ja!

De tas in opdracht is af, lekker weer een ouderwetse PTT postzaktas maar net even iets anders....
Ik had bij Noeks stof besteld en een van die stoffen heb ik gebruikt, via de verwarmingsbuizen hoorde ik namelijk dat ze erg van paars hield.
Laat ik nou net een mooi stofje hebben besteld met paars erin ;-)



Komtie!...




Ze wilde graag een lekker ruime tas maar wel met een kortere flap, hej das weer eens wat anders! Meestal laat ik het "Eigendom van PTT Post" terugkomen op de flap.
Nu besloot ik dus het voorpand met deze tekst te maken en het woord "Eigendom" op de flap terug te laten komen zodat het toch nog een geheel is :-)
De flap wordt afgesloten met een houten knoop en wat kleine applicaties maakt het geheel weer compleet!




Het welbekende (uhum....) Dutch Apple labeltje op de achterzijde.
Ik heb een stempel besteld bij Mus met een appel zodat ik deze bij de naam kan stempelen :-) Moet nog twee weekjes wachten dus ik ben super benieuwd, uiteraard krijgen jullie het resultaat te zien....




En zie hier de binnenzijde, de Fairy Tip Toes van Tina Givens stof, die ik bij Noeks had besteld.
Een vakje voor het telefoontje en een extra vakje voor de wat kleiner spulletjes :-)
Op naar de nieuwe eigenaresse die hem, hoop ik, met trots zal dragen ;-)

Vandaag ben ik met Miniman ook bezig geweest met een nieuw projectje.
Ik hou best veel knip resten van mijn postzakken over, en ik vindt het zonde om het weg te gooien, want tja je weet nooit he...... ach jullie weten het, ik steek het niet onder stoelen en banken. (Hamsteren!!!)
Ik had bij Noeks ook een scrapsetje besteld, allemaal kleine lapjes stof, erg leuke stofjes.....zwijmel, je zou dat maar op een grote rol hebben liggen.....!
Laten die stofjes nou net groot genoeg zijn om er leuke iPhone of iPod hoesjes van te maken!

Miniman vindt het erg leuk om samen met mij Crea Bea Bezig te zijn op het snormachientje, dus vandaag hebben we de eerste 3 hoesjes in elkaar gezet.
En een lol dat we hadden!
Jong geleerd.....


Kijk eens!



Woensdag ben ik lekker vrij, en heb Miniman beloofd de andere stofjes ook te gebruiken voor hoesjes.
Hij heeft er zoveel lol in, een nieuwe ontwerper in spe!

15 opmerkingen:

  1. He die hoesjes zien er echt leuk uit met de postzak stof erbij. enne die rest lapjes van Noeks, super leuk zo.
    En leuk dat je verslaving overbrengt op de rest haha. Pas maar op straks ben je je naaimachine kwijt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee wat leuk ik ben een keer de eerste :), maar mop ik wilde even zeggen dat ik hem prachtig vind en ik denk Ger ook wel.
    Je telefoonhoesjes zijn ook erg geslaagd.
    Liefs dikke zoen mam kvj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tas is echt heel erg leuk. Daar zal de opdrachtgeefster heel trots op zijn. Je hoesjes zijn ook heel erg leuk. Fijn hoor zo'n hulp.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your new bag is lovely...are they for sale? and miniman has created some great little things. Well done to him.
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!! Nog even en miniman en jij kunnen samen een bedrijfje beginnen.... haha!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee wat leuk die miniman ook op de machien, hier durf ik het niet aan, veel te snel die kleine vingertjes hihiii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, wat een verrassing, een eervolle vermelding moet ik zeggen :) vind het gewoon zo leuk wat je met die tassen doet, iedere keer iets nieuws of anders en...je bent een zeer sympathieke blogster ;) Laat die minimannen maar meedoen, wat een leuk resultaat! ik volg vanaf de eerste rij! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi grappig hoe je miniman al creatief meehelpt:) Hoe oud is hij?
    Mijn mannetjes zaten ook in de kinderstoel er altijd bij...slechte moeder als ik was liet ze altijd spelen met het speldenkussen, speldjes erin en eruit, leuk die gekleurde speldjes...totdat er een buurvrouw kwam kletsen en mij afleiden...hoorde ineens een raar geluid...schrik!!!!! hij zal toch geen speld hebben doorgeslikt????
    Toch maar naar de huisarts die mij met klein kereltje doorverwees naar de rontgenafdeling waar klein kereltjes skelet helemaal werd onderzocht...gelukkig geen speld te bekennen...*****1000x dikke bloos*****

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal super geworden! Wat zal ze blij zijn met die mooie nieuwe tas!..

    Ja, ja, het werk verslavend! Leuk dat de kleintjes ook mee doen..

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tas is erg mooi geworden en leuke stofjes voor je hoesjes die zijn ook erg mooi geworden en gezellig z'n hulpje, veel plezier met Crea Bea zijn, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gemaakt weer en zo grappig dat miniman ook mee wil doen! Je tas en hoesjes zijn heel mooi geworden. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave tas is het weer geworden!
    en die ipod en telefoonhoesjes zin ook prachtig!
    Zo gezellig om dat met e zoon te doen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Esmee, Nou Poppie is zeker weten niet de enige hoor die in spanning wachtte op haar tas... Ik sta te trappelen van ongeduld!! Geintje hoor...neem de tijd die je nodig hebt om mijn tas tot net zo'n kunstwerk te maken als alle anderen!! Complimenten weer voor deze tas. Nog even en ik weet niet meer zeker of ik nu wel de leukste besteld heb.... Succes!! Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei dat vergat ik!! Wat lief dat miniman al helpt!! Mag hij ook een stukje aan mijn tas stikken... daar wordt die extra bijzonder van! Je I-pod tasjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe doet ze het toch ?! ;D zo'n leuke tassen!
    En de hoesjes zijn ook heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!