maandag 19 september 2011

Strip(boeken)...

Toen Maximan en ik jaren geleden van Roosendaal naar Vleuten verhuisden, kochten we twee mooie grote lijsten.
In eén van de lijsten kwam een spiegel en in de andere wilden we een mooie grote poster.
De poster hing vervolgens jaren boven de bank en in ene was ik de poster zat.....
De lijst verhuisde naar boven...

Toen we van Vleuten naar Lelystad verhuisden ging de lijst met poster gewoon mee...
Zo af en toe keek ik eens of ik mooie posters kon vinden maar omdat het best een grote lijst is werd dit wel lastig.
De lijst kwam in onze slaapkamer te hangen, maar ik was de poster zo zat dat ik hem langzaam aan vol begon te plakken met tekeningen van de Minimannen....

Een tijdje terug kwam ik thuis van mijn werk en zag dat Maximan zijn boormachine weer had terug gevonden en van alles op had gehangen in de woonkamer.
Zo ook de lijst met poster minus de tekeningen, die had hij er op de "mannen-manier" vanaf gehaald.... zucht....
En zo keek ik, na jaren, weer naar de poster.
Een nog steeds was ik hem, na al die jaren hem niet gezien te hebben, zat!

Dus ging ik op zoek naar een poster, ik vond de lijst namelijk wel mooi.
En weer kwam ik erachter dat een formaat poster vinden die in de lijst zou passen best wel een opgave zou worden.
Dus besloot ik mijn eigen Creatieve Bron weer eens open te gooien en kwam op het volgende idee....




Ik besloot de lijst vol te plakken met pagina's van een oud stripboek! 
De mannen vonden het geweldig en als je het zat bent, of uitgelezen bent.... ha! 
Dan plak je er weer een nieuwe strip in offu op......ehm! 
Je begrijpt dus wel dat als ik manden met oude stripboeken zie staan, ik nu dus altijd even kijk voor een mooie strip in mijn "Strip-Wissel-Lijst"!

13 opmerkingen:

  1. Goed plan! Kom je uit R'daal? Ik ook toevallig!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee hoor! Maar ik ben nu wel benieuwd wat voor een poster er in de lijst zat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en altijd wat te lezen
    ;-)
    ziet er erg leuk uit,
    groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee van je zeg !! en dat na jaren meeverhuizen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee, zo lekker origineel. Ziet er geweldig uit.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk !!..heb jij zo dicht bij mij gewoond???..hahahahha!! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Bladzijdes uit een oude atlas zijn ook leuk, daar heb ik op de kamer van de jongens een muur mee behangen, ziet er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaffff helemaal in een mannen huishouden:-) en wat zei maximan?
    was hij er ook blij mee?
    of was hij de poster niet zat?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi mop, geweldig idee en het ziet er leuk uit. En met de doos van ons kun je voorlopig vooruit.
    Liefs Mam kvj

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slim gevonden en een leuk resultaat!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, this is sooooo cool!

    swee
    www.swiedebie.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een leuk idee !
    Dat is nog eens leuk om kado te geven...
    Ik ben bezig met een 365 dagen creatief project en kan dit soort inspiratie altijd gebruiken ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!