zaterdag 11 maart 2017

Making a house into a home





Sinds een dikke maand zijn wij verhuist, wel in dezelfde gemeente maar een ander huisje.
Verhuizen, wat een rompslomp is dat altijd, voor mijn gevoel sta ik nog steeds in de verhuismodus.
Her en der staan nog dozen en ook zijn er nog aardig wat klusjes in huis.


Het leuke is altijd dat je een soort van "Huis Reset" krijgt.
Waar ik me in het vorige huis aan ergerde kan nu anders, bijvoorbeeld twee blauwe muren hahaha! What were we thinking!
Ook je stijl kan lekker anders, en dat is het leuke van verhuizen....
Van je huis weer een thuis maken.


In ons andere huis hadden we een soort van gecreëerd bureau in de huiskamer, maar toch zaten we elke keer met de laptop aan de eettafel. 
Elke keer die laptop weer er vanaf voor het eten maar aan het bureau zitten, ho maar he!


Ook in dit huis kwam de laptop weer op de eettafel, manlief wilde wel weer graag een bureau maar hij wilde hem "zelluf maken".
Zo gezegd, zo gedaan.
Vanmiddag heeft hij zich even ruk gemaakt met wat Europallets, et voilà!
Heeft 'íe toch maar mooi gemaakt dat menneke....
Kijken of de laptop nu wel op het bureau blijft staan ;-)











3 opmerkingen:

  1. Veel geluk in jullie nieuw huisje, hopelijk voelt het snel aan als een thuis :-) Erg leuk beureautje, zo origineel!
    Ik ben inderdaad nog steeds aan het naaien, het bloggen viel de laatste jaren wat stil... Fijn om je hier terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja wat een leuk buro.....geweldig !....leuk net verhuist voelt altijd zo lekker...liefs fijne week Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent terug! Ikzelf ben ondertussen gestopt met bloggen (al kriebelt het soms nog wel), maar ik volg nog wel heel wat blogs, en om de zoveel tijd kwam ik hier piepen om te kijken of je niet terug was. En jawel, jeej! Superfijn! Groetjes, Maaike
    ps: mijn zoontje - voor wiens geboortekaartje je enkele jaren geleden de foto maakte - wordt binnen enkele weken al 6! Zes gewoon! Wat vliegt de tijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!