vrijdag 9 april 2010

Doen jullie mee?

Lekker een beetje mijn favoriete blogs aan het bijlezen, kom ik zomaar op een leuke Give Away!
Op de blog van Applicatie en zo kun je een cadeaupakket winnen met een waarde van maar liefst 25,- Euro!
Nou daar doe ik graag aan mij, ik weet namelijk dat zij wel hele erge leuke dingetjes in haar winkeltje verkoopt.
En die gebruik ik natuurlijk weer graag voor mijn tassen!

Het enige wat je hoeft te doen is je aanmelden als volger en een linkje naar haar ontzettend leuke shop te plaatsen in een blog. (En uiteraard een reactie)

 





Nou, duimen maar!
 

1 opmerking:

  1. Hi, was even op je blog aan het lezen en kon door deze blog er natuurlijk niet omheen dat je van winactie's houdt, misschien wil je mijn blog gaan volgen en ook meedoen met de net gestarte winactie (en vertel het gerust verder hoor, hoe meer mensen hoe meer vreugde)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!