vrijdag 23 april 2010

Met van die flapjes...

Zat ik helemaal klaar in de startblokken met een postzak en zeil.
Naaimachine stond op scherp, creatieve overload in het bolletje.....
Klaar, om lekker aan de slag te gaan met een shopper, eindelijk weer eens een ander model!
Mailt ze hem af! Neeeeeeeej...........
Stiekem baal ik wel een beetje ervan... klein beetje maar hoor.
Maar goed, op naar de volgende opdracht dan maar ;-)



Als het goed is krijg ik binnenkort weer een lading postzakken van mijn "leverancier" ;-)
Dan ga ik weer eens op promotie tour met mijn tassen en ik denk dat ik nu ook eens wat andere dingetjes ermee ga maken.
Dingetjes die ik wat sneller kan maken en waar ik een vooraardje mee kan opbouwen.
Nu ga ik denk maar eens een beetje rommelen met wat stofjes en ideetjes die al een tijdje in mijn hoofd spoken ;-)
Tja als hij er dan toch staat mijn snor-machientje.....

10 opmerkingen:

  1. amai, en begin jij daar nu nog aan? jouw energie is grenzenloos ;)ben eens benieuwd wat je van de zakken nog gaat maken...want ze zijn zo leuk! dus laat maar komen die handel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen hoor dat de opdracht afgezegd werd. Maar inderdaad, op naar het volgende project. Ben benieuwd wat je gaat maken.
    groetjes van Ester,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn papa werkt bij de belgische post... Als ik jouw zakken zie, zou ik heel graag eens een zak van hier onder handen nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je het nieuwe model niet alsnog gemaakt? Als ik al zo'n zin heb om iets te maken en er de tijd voor heb, ga ik er toch mee aan de slag! Maar ik lees dat je meteen nieuwe ideetjes had, dat kan natuurlijk ook veel plezier opleveren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach dat is jammer dat die opdracht niet door is gegaan. Ben benieuwd wat je dan nu hebt gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo, dat is balen!!! ik zo hem lekker toch maken, gewoon voor jezelf of de verkoop (en dan de persoon een mailtje sturen met foto van het resultaat ;-) of is dat heel gemeen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou hem ook gewoon lekker maken!!!! Enne heel veel plezier met de postzakken. Ik wil er een plaid van maken.. MAAR IK BEN NIET HANDIG EN HEB GEEN NAAIMACHINE.. OOOOOHHHHH maar toch ik zie wel waar het schip strand.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ja zeg... Ook raar, die weet niet wat ze mist! Veel succes met alle projectjes!

    Fijn weekend,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een raar geval;-)
    Ben benieuwd naar je volgende tassen. fijn zonnig weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!