zondag 5 december 2010

De zak van Sinterklaas...



Hoor de wind waait doohoor de boooomen...
Hier in huis zelfs waait de wind......



Mijn favoriete Sinterklaas liedje :-)
Niet dat het tocht hier hoor, in huize Dutch Apple, die windhoos, dat ben ik ;-)
Bezig bijtje dat als een wervelwind door het huis gaat ;-)
En ik ben niet het enige bezige bijtje, ik lees zo her en der dat jullie ook erg druk zijn ;-)
Ik ben druk geweest met twee iPad sleeves....
Twee af, nog eentje te gaan!

Ook heb ik de Webwinkel in een heel nieuw jasje gestoken.
En nu weer verder met de tassen...
Ik ben jaloers op Sinterklaas hoor, dat die oude man in 1 nacht zoveel werk kan verzetten!
Alhoewel mijn lijstje toch aardig geslonken is de afgelopen week (en er inmiddels al weer wat nieuwe "To Do"-tjes bij zijn gekomen), lukt het toch best aardig om wat werk te verzetten.
Ik spreek altijd over mijn schaarse uurtjes, de uurtjes in de avond als de Minimannen op bed liggen.

Met twee donderstenen in huis is het geen doen om achter de naaimachine te zitten, tenzij Maximan thuis is natuurlijk.
Ik heb het wel een geprobeerd hoor maar ik merk dat je niet helemaal met je project bezig kan zijn dus heb ik dat idee maar laten varen....

Over donderstenen gesproken, ze zijn er nog steeds!
Geen stoute jongetjes die onderweg zijn in de zak naar Spanje.
Ik heb tussen neus en lippen door gevraagd aan de Sint of ik niet misschien mee kon reizen in de zak.
Helaas, ik zit nog steeds in het koude kikkerlandje wat er droevig bij ligt omdat de dooi heeft ingezet hier.

We hebben de ochtend in ons warme bedje kunnen rekken tot iets na 06:30, toen moesten Paps en Mams toch echt opstaan want misschien lagen er wel cadeautjes!
Nou, en die lagen er!
De Minimannen zijn goed verwend dit jaar, en ze zijn helemaal blij met hun cadeautjes:-)
We smullen het nu laatste strooigoed op en gaan dan langzaam aan weer richting de kerst.
Maar eerst Miniman Hugo's verjaardag ;-)

Hmmmmm, pepernoten...... ik ga weer verder smikkelen!

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat de mini mannen nog rond rennen....de kindjes van ons zijn gisteren avond na het sint vieren bijna bevroren....maar gelukkig na een warme douche weer gesmolten hahaha
    bedankt voor je bericht nog...
    h gr cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een fijn dagje! We zijn hier ook zooooo verwend... Wat een leuk feest is het toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, met twee van die minimannen is het voorlopig nog niet uitslapen. Je webwinkel ziet er prachtig uit hoor! Fijn dat je to do lijstje aan het slinken is. Dat geeft een goed gevoel, weet ik.
    Fijne week,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig hoor! Fijn dat je het zo gezellig hebt!
    Wat betreft Sinterklaas, hij is natuurlijk het hele jaar druk met die paar weken. Dan doe jij natuurlijk meer. En nog belangrijker als het goed is, heeft hij geen kinderen die rond rennen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!