zaterdag 9 juli 2011

About a Girl, a Blog and A Giveaway!

Gisteren stond mijn blog helemaal in het teken van de Kringloop!
En vandaag gaan we daar nog even mee verder.






Een tijdje terug kreeg ik een mailtje van Manon. 
Manon is de dame achter de heerlijke blog Sophie Sweet Vintage.
Manon vroeg mij of ik voor haar BlogMarathon een 
gastblog wilde schrijven! 
Tuurlijk wilde ik dat. Ik mocht gewoon lekker mezelf zijn 
dus ik dacht:
"Dat doen we gewoon effies he!"
Maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan.
Zoals ik tegen Manon zei: "Op mijn eigen blog gooi ik 
een emmer met woorden om, 
Et Voila, een Blog!"

Maar het is gelukt, en ik vond het leuk om een stukje 
van mijn hand terug te zien op andermans blog! 
Manon, bedankt dat ik een gastblog mocht schrijven :-)
Op Sophie Sweet Vintage kun je het lezen.... 



Ingtings Giveaway!



En dan, in het kader van Link Love en het delen van 
een fijne GiveAway!
Speciaal voor mijn mede Retro en Vintage Lovers!
Ga maar eens snel kijken op de Blog van Ingthings!
Ingrid geeft amelijk een heerlijke Vintage tasje weg!
Zeker de moeite waard om een kansje te wagen dacht ik zo.















PS: To my English readers, sorry for not Blogging in 
English today :-(

5 opmerkingen:

  1. woooooooooooooooooooooooooooow ! amai ik vind u blog nogaltijd MAFTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    chek zeker es de blog http://www.polkadotjesbloem.blogspot.com/
    (van ik en mijn vriendinnen ) die ook suuuper harde fan zijn van u !!
    groetjes
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ingthings is ook altijd zalig om te lezen vind ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik net een berichtje achtergelaten bij ingthings vond het een supertas.
    Het is dat ik geveld ben door een griep anders had ik heerlijk vandaag een kringloopdag gehouden, maar volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, voor dat tasje heb ik mij als de wiedeweerga ingeschreven! En ik ga gauw jouw gastblogje lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb genoten van je gastblogje! Zal het laten lezen aan manlief, die is er van overtuigd dat hij als enige man in Nederland samen is met een Kringloop-lover...!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!