vrijdag 8 juli 2011

Proud to be a Thriftaholic!

Ze zeggen dat het zomer is, ik weet niet waar ze het over hebben hoor..
Ze zeggen dat het buiten lekker weer is, ik heb gewoon een vest aan...
Weet je, ze zeggen zoveel, ik doe gewoon lekker mijn eigen ding :-)

Al weer een paar daagjes geleden dat ik jullie lastig viel met een blogje, maar achter de schermen ben ik best wel druk.
Zoals jullie weten, met van alles en soms ook lekker niets hihi :-)

Nu was ik weer een beetje aan het snuffelen op het wereld wijde web, je kent het vast wel, klikken op linkje, overal even snuffelen.
Verdwalen op het internet lijkt het wel.
Maar dan vindt je wel weer de leukste en mooiste sites :-)

Zoals jullie weten hou ik van Kringloopwinkels, Kringloopshoppen en alles wat daar mee te maken heeft.
Ik hou er ook enorm van om te zien en te lezen hoe anderen hun schatten hebben gevonden en deze te bekijken op hun blogjes.

Onlangs vond ik A Thrifty Mrs. Nou ja, zij vond mij, of was het nou andersom?
Nou ja, ik zag op haar blog een button staan waar ik op klikte.
Ik kwam vervolgens terecht op de blog van Meet Virginia Design.
Hierop vond ik een een soort van verzamelblog waarop een heleboel linkjes staan naar allemaal blogjes met mede-verslaafden!
Allemaal (meerendeel) dames die, net zoals ik, verslaafd zijn aan de Kringloop!
We zijn dus niet alleen :-)

Je kunt een link op de blog zetten naar jouw eigen blog!
Vergeet niet onderstaande Button op je blog te plaatsen!
Vertel het verder!
Wij Kringloopdames zullen de wereld veroveren....
Kuch...


 Meet Virginia Design



They say that it's summertime, I dont's have a clue what their talking about....
They say that it is nice and warm outside, I'd rather wear my vest.....
You know what! 
People say al these things...
Butt I'll just keep doing what I do best ;-)

It has been a few days without writing a blog, but behind the scenes I've been rather busy.
As you know, doing al lot of things and sometimes nothing att all ;-)

I went browsing on the internet again. You probably know what I mean. Clicking away on the links, just snooping around on other sites.
I call it, "Getting Lost on the Internet".
Did you notice that when you get lost, you find the most amazing blogs and sites?

As you guys know I luuuuv Thrifting, I love thriftstores, I just love everythings that 's got someting to do with thrifting!
A while ago I foundthe blog of A Thrifty Mrs.
Or did she find me.....?
Ow well, thats not the point!
On her blog a saw a Button like the one below. 
And when I clicked on it I ended up on Meet Viginia Design her Blog.
She has a directory on het blog whit lots and lots of links to other Blogs.
Blogs full off Thrift Treasures, Thriftlovers addicted to thrifting!
So There are others out there!
Others Like me!
Others Like us! 
Were not alone!  

You can put a link to your blog in her directory and dont forget tp put a button on you blog!
Spread the word!
We Thrifting Girls shall concour the world!!!!!
Ehm....

7 opmerkingen:

  1. Ah, ik voel mij aangesproken... Ga gauw eens snuffelen op die sites!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik durf niet te kijken...stel je voor dat ik nog meer verslaafd zou raken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thriftaholics of the world, united take over!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed, een kringloopcommune in blogland! ;-)))))) Ik ga meteen even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig, ik voel me ook zéér aangesproken. ahum ahum :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal het maar toegeven: ook ik ben kringloopverslaafd,vandaar dat mooie poezenbeeldje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow bedankt voor de tip! Ik ga zo ook eens even kijken. Heerlijk oude rommeltjes verzamelen.....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!