vrijdag 13 april 2012

Instagram moments

Ik heb er een nieuwe verslaving bij, serieus....
Ik kan er niets aan doen! Het is ook zo leuk!
Instagram... Wie kent het niet? En als je het niet kent!
 You're missing out!
Een erg leuke App die sinds kort ook voor de Android 
bezitters beschikbaar is!
Je kunt er foto's mee maken die je "publiceert" en andere kunnen hem "Liken" en een reactie achter laten. Je kunt elkaar volgen of gewoonweg bij een wildvreemde op "bezoek" gaan!
Vooral dat laatste vind ik erg leuk, om via via via in andere mensen hun album terecht te komen. 
Net of je stiekem mee kijkt in andermans leven :-)
Maar ook mooi om te zien hoe iedereen dingen anders ziet, momentopnames...

Mijn eigen favoriete Instagrams....

ei-Phone

 Skinny jeans

Mini en Maximan

Maizena Koekjes

Het meisje met de rode legging

IJsboompje

Lekkerrrrrr

De oudste boom van Flevoland (1950)

Fietspad

Spikey

Paardenbloemen van Miniman Hugo

Tulp 

Stille Aanbidder

Patatekes

Silhouet Cat

Zie je hoe gaaf het is? Meld je aan of zoek me op!
Dutch Apple (@dutchapple) uiteraard ;-)
Ben benieuwd hoe jullie de wereld bekijken....

17 opmerkingen:

  1. Leuk; deze avond was er in "Man bijt hond" iets daarover... en ja, ik zag het al eerder op blogs, meekijken in het leven van een ander! Ik vind het wel wat hebben, maar helaas voor anderen doe ik het (nog) niet ;-)
    Ik geniet alvast van je foto's, vooral die stille aanbidder heeft wel wat?!?
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja? O grappig, binnenkort eens op uitzending gemist opzoeken dan!
      Je bent altijd welkom om hier een kijkje te komen nemen ;-)

      Verwijderen
  2. hi there, great to meet you, I love this post, I finally got addicted to instagrame last week, when my sister in law was visiting, take care for now,
    Becca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Nice of you to stop by! I hope that you can figure out the translation Blogger makes lol!
      Thank you for following :-)

      Verwijderen
  3. Hihihihi, jij ook al zo verslaafd aan Instagram!! Leuk om je zowel hier als op Instagram te volgen. Zoals je zelf al zegt: een kijkje in de wereld van iemand anders. Helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. joh! Jij ook al hier! Man ik kom je ook overal tegen hihihi ;-)

      Verwijderen
  4. Die stille aanbidder! Lief. Zou je zo een postkaart van kunnen drukken. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een schatje he? Alleen waren de buren niet zo gecharmeerd, de tulpen stonden namelijk in hun tuin..... ;-)

      Verwijderen
    2. LOL! Kan jou het schelen... :P

      Verwijderen
  5. Ja leuk hè. Maakt van elke foto iets specials. Mijn favoriet is Nashville.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, die is ook mooi! Mijn favorieten zijn X-proII en Walden :-)

      Verwijderen
  6. Ja leuk he, ik probeer ook regelmatig foto´s te maken, dat gaat tegenwoordig zo makkelijk. Die tulp knalt er echt uit, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Met de appjes van tegenwoordig maak je de mooiste foto's!

      Verwijderen
  7. Helaas is instagram niet op de pc te gebruiken :-(
    (Met mijn antieke nokia kan ik er niets mee doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vergeet ik helemaal te zeggen dat je leuke foto's hebt gemaakt, vooral de tulpen zijn lief..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk! Mooie foto's maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is echt een hele leuke app, ik heb hem sinds kort ook. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!