donderdag 12 april 2012

Let the fun part begin!


Status Update

Tuurlijk had ik gelezen dat ze een boek uit ging brengen!
Ik lees al mee bij haar namelijk nog voordat ik op Blogger begon met mijn blogje.
Kunstig hoe simpel iemand iets uit kan leggen, verslavend om terug te komen op dat blogje van haar ;-)
Maar waarom ik niet gelijk naar de winkel ben gerend toen het boek dan ook daadwerkelijk uit werd gebracht?
Waarom ik niet gelijk in de digitale pen ben geklommen om haar van een mail te voorzien met daarin een smeekbede dat ik wel heul erg graag een van haar gewilde boeken in mijn bezit zou willen hebben?
Ik weet het niet....
Wat ik wel weet is dat het na een paar weken tijd al reuze moeilijk was om aan het boek te komen!

Ik deed zelfs een oproep waar ik het boek eventueel kon kopen. Bol.com gaf me namelijk de zeer trieste mededeling dat ze het boek niet konden leveren.
Van jullie kreeg ik tips, kijk daar eens! Oh ik zag het boek daar nog liggen! Ik ben niet overal geweest maar wel op vele plekken ;-) (waarvoor nog mijn dank overigens!)
En zo zonk ik weg in een diepe lucide droom waarbij ik door gigantische boekenwinkel liep en er nog eentje bovenop een grote stapel boeken lag te lanceren.....
Maar ook dat boek werd voor mijn ogen weggegrist door een dame op een grote ladder in een wel heel erg op een tent lijkende rok!
"Ach, die heeft het harder nodig dan ik", dacht ik troostend na een blik op haar rok...

Kwijlend zag ik de dagen erna foto's voorbij komen van het boek, overal doken dames in rokjes op die ze zelf hadden gemaakt! "Dat wil ik ook!", hoorde ik me uitroepen bij het zoveelste rokje met paspelbandjes....
"Geduld moet je hebben", zei een van mijn trouwe lezers. Ik gaf haar schoorvoetend gelijk ;-)

Een paar dagen terug, eigenlijk nadat Bol.com de mail had gestuurd dat zij het boek niet meer konden leveren, ben ik op de site van AKO beland.
En daaaaaaaar kon ik hem reserveren! Keurig kreeg ik een mail met daarin de tekst: "U bent een van de eersten die het boek zult lezen!" Euhm.....
Om de dag erna een mail te mogen ontvangen met daarin het woordje "Tijdelijk niet leverbaar" te mogen lezen.
Het beeld van de vrouw in tent-rok begon weer in mijn hoofd op te borrelen.
Wel stond erbij dat mijn bestelling niet geannuleerd werd, "Hmmmmmmm, dat zou kunnen betekenen dat ik toch nog een kansje heb!", dacht ik opgelucht.

Vanmorgen kreeg ik een mail van de AKO, betreffende u bestelling, deze was verzonden! Euhm verzonden? Euhm echt? Snel keek ik naar de data, vandaag!
Dus morgen zou het boek op mijn deurmat kunnen liggen....
Even sloeg de twijfel toe, "Ze zullen toch wel het juiste boek hebben verzonden?" Het boek zou pas rond de 16e weer op de planken liggen namelijk...
Tot er vanmiddag een grote plof op mijn deurmat klonk....
Enigzins wantrouwend liep ik de trap af.
Op mijn mat lag een witte kartonnen doos, ik herkende het als een doos waarin boeken worden verzonden.....
Mijn hart maakte een sprongetje en ik stiekem ook. Ik trok de doos open en daar lag het boek! Het boek wat ik zo heel erg graag wilde hebben... Nog mooi in plastic....
Ik trok het voorzichtig van het boek af, het boek rook nog zo nieuw.
Muhahahahahahaaaaaaaaa.... van mij... van mij... van mij!!!!
ehm..... sorry... ;-)


Dusssss als jullie me zoeken?


 Maar eerst ;-)

 Let op: Dit verhaal is enigzins gedramatiseerd voor uw vermaak :-P
 

36 opmerkingen:

  1. Hahahaha, hilarisch ;o)
    Ik was gelukkig wel een van de eersten die het boek had bemachtigd (via bol). Snap daarom ook helemaal hoe blij je ermee bent...het is SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaa! Nou ik ben er echt blij mee, zo bomvol inspiratie!

      Verwijderen
  2. TOP!!! Wij blogsters moeten elkaar steunen (ahem, elk excuus om een patronenboek en nieuwe stoffen te kopen zeg ik!), dus ik kocht dat boek ook!! En nu durf ik dus niet te beginnen. Eerst een extra workshopje volgen dit weekend op Van Katoen.
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doen! Zo zijn we allemaal begonnen, maar een workshop is ook gewoon leuk om te doen ;-)
      Ik ben benieuwd naar jouw eerste rokje ;-)

      Verwijderen
  3. haha!! het was echt wel vermakelijk uw 'verhaal' en begrijp u best!

    ik heb heb direct bij haar besteld nog voor hij in de winkel lag maar iedere dag ging ik met een bang hartje gaan kijken 'is het vandaag dé dag' ondertss zijn er al 3mini rokjes en 1 grote rok gemaakt en ik heb nog nooit zo veel genaaid! ;-)

    ik kijk al uit naar je eerste creatie!!!

    BTW neem je ook een kijkje op mijn blog? Binnenkort wordt daar iets weggegeven!!
    vietje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, gedramatiseerd of niet, leuk geschreven! En begrijpelijk hoor :) Ik heb het boek al even in huis, behalve rokjesboek ook erg leuk en vermakelijk geschreven. Worden als die stofjes op het stapeltje rokjes?? Goed bezig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zitten wel wat stofjes tussen ja die over niet al te lange tijd tot rokje omgetoverd zullen worden ;-) Met name mijn kleinste dinnetje zal van wat rokjes worden voorzien :-)

      Verwijderen
  5. Haha, herkenbaar hoor. Vooral dat laatste VAN MIJ .... :-))) Heel veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-P Ik zag het ook helemaal voor me met dramatische Frankenstein muziek enzo ;-)

      Verwijderen
  6. Gij zult uw hoofd vannacht ontspannen ten kussen leggen. Het boek is binnen, YAY! Veel plezier er mee!! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!!! Heel veel lees- en freubelgenot gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het boek is ook verslavend hoor! =)
    1 rokje is al helemaal af, de rest ligt geknipt te wachten tot de kindjes naar school zijn. Ik draag deze zomer alleen nog maar rokken (en mijn vriendinnen krijgen alleen nog maar rokken kado.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojeeeeeeee..... Nou laat de Maximan het maar niet horen hihihi ;-)

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd met je aankoop!! Met veel vermaak je verhaal gelezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, hier ging het precies hetzelfde maar dan via selexyz en ook hier vanmorgen een platte doos met daarin; jawel, HET boek!!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahahah leuk geschreven....nu aan de slag en...krijgen we de resultaten te zien???? H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yeah! Ro(c)k on baby! (Ik zie mogelijkheden in dat woord!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor! Heb ik daar 4 jaar voor op naailes gezeten (-:
    Ik ben benieuwd naar je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, ik heb er van genoten!! Mooie stapel stofjes. Ik verwacht natuurlijk wel binnenkort een regiment rokjes te zien!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Potverdulleme, heb je hem nog eerder dan ik! Ben nog geduldig aan het wachten, op tijd besteld bij Madame zelf...Geduld, is een schooooone zaak :-) Heerlijk vol drama omschreven, jij kunt dat :-)))) Ik hartje flink wat van de stoffen trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Muhahaha... Komt vast doordat het boek heulemaal uit Belgie moet komen! Maar jij hebt dan wel een eerste druk MET persoonlijk bericht! En dat heb ik niet, bij mij zat er een acceptgiro bij met de vriendelijke groeten van de AKO ;-)

      Verwijderen
  16. GEWELDIG.....heerlijk ook dat 'drama' erin verwerkt.....ben zeer benieuwd naar welk rokje wij hier als eerste gaan zien....
    Geniet er maar lekker van.....heb je dan ook zo'n man en van die kinderen.....lief...maham...kom je nou? Ja schat nog heeeeeeel even......(je-weet-wat-ik-bedoel :-) )
    -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow ja! Nog eeeeeeeeeen naadje! Dit moet eeeeeecht even aan elkaar hihihi....

      Verwijderen
  17. Gaaf verhaal!!! ;)
    En heel veel plezier ermee!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Whaha ik heb echt genoten van je verhaal. Ik ga er bijna het boek ook van kopen hihi, maarreh hou me in want als de time is right komt het vanzelf wel op mijn pad.
    Ik heb wel vandaag een prachtige trouw/feest/Elf Fantasy Jurk gekocht. Echt een super prachtige jurk, de eerste keer in mijn leven dat ik in zo'n prachtige jurk zal rond lopen. Voelde me zelfs een beetje Sisi vanavond met die prachtige jurk aan. Op mijn blog alleen een sneak peak, iedereen zal moeten wachten tot het EFF of 's avonds op mijn blogpost ;). Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat; voor ons vermaak... Ik vermaak me enig, bij het leen van je verhaal!
    En dan te zeggen dat ik die gekte rond dat boek niet echt begrijp - lees nog niet-want ik ben een naai- leek, alé, ik ben er nog niet aan toe! Waar vind ik die tijd ook nog...
    veel plezier met je boek; staat je naam er al in, zodat niemand het kan opeisen?!
    LoL
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!