zondag 8 december 2013

Winterslaap


Gaaaaaaaaaap.....

Ontwakend uit een wel hele diepe winterslaap dan wel....
Hoe is het hier, wie is er allemaal nog?
Nog steeds dezelfde creatievelingen, bloggers en peeps?

Al een tijdje geleden dacht ik, laat ik mijn Blog in Rust weer eens wakker maken uit haar winterslaap. Deze heeft nu al lang genoeg geduurd.
Waar ik naartoe wil gaan met de blog, ik denk door waarmee ik ooit ben begonnen.
Nu eerst een bak koffie, want na zo lang geslapen te hebben moet je wel weer even goed wakker worden ;-)




12 opmerkingen:

  1. Welkom terug in blogland...ontwaak maar rustig uit je winterslaap, lees een beetje bij en creëer weer nieuwe blogjes...ik zie er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee da's even geleden! Gezellig dat je weer onder ons bent. Niet dat ik nu nog net zoveel blog..ben in juli trotse mama geworden van ons meisje Maevis. Ik "zie" je weer. Leuk! :)

    p.s.: Hoop dat alles weer lekker loopt voor je! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee das leuk !!! welkom !!!...ik ben er nog steeds hoor...ze komen hier niet van me af...maar van jou ook niet gelukkig !!...fijne avond liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey dat is leuk dat je weer wakker bent geworden ☺
    Ik kijk weer uit naar je blogjes!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk je bent weer terug.
    soms hebben we het nodig een lekkere winterslaap herken dat helemaal.
    Geniet van je koffie en geniet van alles verder om je heen.
    lieve Groetjes Mragarita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, da's toevallig. Ik ben ook in een (semie)winterblogslaap.
    Heel af en toe kijk ik wel nog eens rond in Blogland en dan zie ik jou meteen! Hm, een reden om weer eens vaker te kijken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Langzaam wakker worden is heel gezond in zo'n situatie ;-), ik kom weer lezen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je soort van ontwaakt ben! Ik mis je blogjes wel hoor! Dus hopelijk ben je snel klaar met de koffie en kunnen we weer genieten van je avonturen! :-)
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee wat grappig!
    Vandaag zelf ook weer wakker geworden en nu eens aan t rondkijken wie er nog meer 'Alive-and-kicking' is. Tot snel dus maar weer!
    Groetjes van Judith (sinds vandaag elkedageenkoekje.blogspot.nl , voorheen miafaa-met-kleintjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Judith, ik liep er al een tijdje mee maar weet nog niet zo goed hoe ik het aan moet pakken hahaha.... er zijn er nog best veel van de oude garde ;-) nou wij snuffelen nog even en strakjes weer aan de blog ;0

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!