zaterdag 13 maart 2010

Dutch Apple Bags

In de Libelle zag ik een stoel staan die bekleed was met stof van oude PTT postzakken. In onze schuur staat een ongebruikte smoezelige Jenny Lund Ikea stoel. 1+1=2....
Daar ik mijn talent op de naaimachine van mijn opa heb geerfd (hij is kleermaker geweest) wilde ik de uitdaging aan gaan.



De luxe dat ik een collega op mijn werk heb die voorheen bij de PTT heeft gewerkt en dus connecties heeft bij de (nu) TNT scoorde ik een stapel oude PTT postzakken. Je weet wel, die met de vlag en nog met de naam PTT.
Echter waren de zakken zo beschadigd dat het bekleden van een fauteuil er niet in zat. Dus besloot ik er tassen van te maken. De eerste was een probeersel voor mijn oudste zoon Thijs.
Als dank voor de zakken besloot ik een tas voor mijn collega te maken.
En dit is hem geworden.
Ze is er erg blij mee, zeker omdat ze er een speciale band mee heeft als ex-collega bij de PTT...



De volgende opdracht is al binnen, twee tasjes voor twee prinsesjes die dol zijn op de kleur rrrrroze.....
Foto's volgen!

2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat!