zondag 21 maart 2010

Knuffeltjes en zonnestraaltjes

Gisteren om 18:32 is officieel de lente begonnen en vandaag hebben we dan ook een echte eerste lente dag gehad!
En die begon vroeg hier...pffff.... om 06:35 stond deze mama al naast haar bedje want de Minimannen waren het slapen zat. (In tegenstelling tot mij.....)

Omdat we zo vroeg wakker waren heb ik in de ochtend, toen de Minimannen met hun natje en hun droogje naar Nickelodeon zaten te kijken, de knuffel afgemaakt.
Tijdens het bloggen kwam ik een blog tegen van Sabine, ze heeft een geweldig idee verzonnen.
Op haar blog Maken voor Moeders roept ze de creatievelingen onder ons op om iets te maken voor een baby. Zij zal ze in de Paasvakantie overhandigen aan Moeders voor Moeders.
Daar ik tassen maak van PTT postzakken leek het me een uitdaging om een knuffel ervan te maken.
Voila!






Is het geen scheetje geworden?
Naar het patroon van Wee Patterns, een Wee Bunny.
De achterzijde van PTT postzakken, de voorzijde van roze ruitjesstof met daarop een hartje van vilt en Pip Sudio stof. Deze heb ik niet helemaal afgestikt, een geheim bewaarvakje. In het konijntje zitten belletjes zodat hij een tinkelend geluid maakt. En een staartje van Dutch Apple (zonder het appeltje, tis voor een baby)
Morgen gaat hij met de post mee naar Sabine.

In de middag hebben we dankbaar gebruik gemaakt van de zon. De Minimannen lekker naar buiten en mams heeft de tuin van de nodige alg kunnen ontdoen. Het ziet er gelijk al een stuk frisser en uitnodigend uit.
Het is lente! Eindelijk.........

5 opmerkingen:

  1. Een schatje! Hoe heb je die oogjes zo mooi gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Lieffie he? Ik heb met potlood een zacht streepje op de stof gezet en toen met borduurgaren simpele rechte steekje gemaakt. Hij glimlacht echt hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hm... ziet er me toch priegelwerk uit. Maar echt heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superschattig! En hoe kom je toch aan die postzakken, ik zie ze her en der opduiken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!