donderdag 3 juni 2010

Zakdoekje leggen, niemand zeggen...

Tot mijn schrik zie ik dat ik zondag nog mijn laatste blog hier heb neer gezet!
Jeemig wat is deze week voorbij gevlogen!
Afgelopen week heb ik moeten werken dus niet veel tijd achter de naaimachine kunnen zitten, vandaag had ik vrij en de kids waren er niet dus ik had me ingesteld om vandaag eens hard aan het werk te gaan met de opdracht tassen. Ik heb er heel wat staan, ik had al wat voorbereidingen getroffen maar op het feit dat mijn witte garen op zouden zijn had ik me niet voor bereid.
En juist vandaag had ik geen auto tot mijn beschikking om snel even langs de fournituren winkel te te gaan om een nieuwe voorraad in te slaan, ow wat heb ik gebaald vandaag!
Alles in gereedheid gebracht, alles lag netjes klaar en dan kun je niets doen!

Toen manlief thuis was hebben we een snelle hap gedaan en ben ik in de auto gesprongen in de hoop dat de winkel ook op donderdagavond open zou zijn, donderdagavond is het hier namelijk koopavond. Maar helaas, toen ik aan kwam rijden zag de winkel er al verdacht donker uit. En ja, de deur zat toch echt pot dicht!
Nog even rond gekeken in andere winkels, op zoek naar garen maar ik vond de kwaliteit van de garen niet echt om naar huis te schrijven, ik heb het risico dan ook maar niet genomen.


In de Zeeman, waar ze ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellende garen verkopen, vond ik wel wat anders!
Mijn oog viel op zakdoekjes, met bloemetjes, beetje vintage, beetje retro. Ik heb er maar een paar mee genomen en ben van plan om daar eens wat leuks mee te gaan doen. Mijn CreabeaBrein draait over uren maar zonder garen gaat het niet lukken om die honger te stillen...




Lieffies he? En dit zijn er maar een paar, het waren pakjes van 10 zakdoekjes in allemaal verschillende kleurtjes!
Jullie kunnen dus wel raden wat ik morgen al eerste ga doen!
Juist, garen kopen, een heleboel!


Edit: zojuist is het volgende bericht binnen gekomen! 
Mijn laatste prijsje, het kussentje van mijn GiveAway, heeft zojuist de reis overleefd naar zijn nieuwe eigenaresse Lore. 
Lore heeft mij op haar blog nog eens extra in het zonnetje gezet, heel erg lief van je!

25 opmerkingen:

  1. en zakdoekjes hahahah
    Ze zijn leuk. Zag laatst ergens die had van zakdoekjes een soort van lappendeken gemaakt. Was wel erg flufferig natuurlijk maar met wat doorstikken hier en daar moet dat wel lukken. Ben benieuwd wat jij er van gaat maken :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het inderdaad heel erg vervelend als je wil starten aan een project en je net dan iets niet in huis hebt :-)
    Ben benieuwd naar wat je met die leuke zakdoekjes gaat maken, het zal zeker iets leuk worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij Zeeman vind je soms al eens iets tof. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, wat is dat herkenbaar! Heb je eindeliik tijd om ergens aan te beginnen en dan geen garen! Gelukkig ben ik dus niet de enige.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tegenvaller zeg! En dat doet me eraan denken, ik moet 'wit garen' ook op mijn boodschappenlijstje toevoegen! Beter voorkomen he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo begrijpelijk dat je dan baalt! Ik kan het me goed voorstellen! Morgen dus direct naar de fourniturenwinkel :)
    Ik heb vanmiddag 15 ritsen in geslagen en 4 klosjes naaigaren, dus ik ben ook even voorzien. Hoop vanavond nog wat uit m'n vingers te krijgen. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je niet in de buurt woont, heb wel wat over ;-))) Geweldige zakdoekjes!!! Morgen toch even naar Zeeman, al zullen ze die hier wel niet hebben, ben ik bang, ze hebben ook wel eens leuke theedoeken en dan niet om mee af te drogen, bedoel ik.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat balen!!! Maar zodoende heb je wel hele leuke zakdoeken in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn inderdaad erg leuk en die hebben ze hier ook
    inderdaad bij de zeeman! Ik had ze namelijk ook
    al gescoord!! Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Heb je zo'n zin om verder te gaan, kan dat niet! Je hebt gelijk dat je goede kwaliteitsgaren gebruikt. Het is een stuk steviger dan het goedkope. Ik heb ook met die zakdoekjes in mijn handen gestaan, maar toch weer terug gelegd. Ben nieuwschierig naar jouw ideetjes ervoor.
    Leifs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ken het gevoel..
    en ben heel erg benieuwd naar jouw zakdoek creaties..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik maakte onlang een appel http://tie-ne.blogspot.com/2010/05/blog-post.html, groetjes, tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Really annoying when you run out of thread just as you are feeling creative, or have some time. Be very interested to see what you do with the handkercheifs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, heel herkenbaar. Op de 1 of andere manier vergeet ik nooit leuke stofjes, knoopjes en applicaties te kopen....maar garen..... das een heel ander verhaal! Gelukkig is de winkel binnen fiets afstand. Als ik in de buurt had gewoond was ik een klosje komen brengen maar ja das nou niet echt het geval...hihi!
    Groetjes uit Melbourne!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben benieuwd wat je er van gaat maken. Ze zijn wel leuk.
    Fijn weekend,
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,
    Nou de tijd gaat zo snel wordt er tuureluurs van.... Enne de Zeeman kom er bijna nooit, toevallig van de week, en laten ze nou een onwijs mooi lingeriesetje hebben hangen voor 10,95.. en het past perfect.....
    Groetjes en een fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb je een Hema in de buurt? Die hebben ook heel mooi en goed garen, dat gebruik ik regelmatig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke zakdoekjes heb je gekocht, ben benieuwd wat het gaaty worden. fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ken het. hier zit helemaal niets meer van zulk soort winkels. laatst knapte mijn laatste naald..en dan..nar de supermarkt dan maar...ben benieuwd wat je met de zakdoekjes gaat doen
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat raar, iedereen is ineens te druk om te bloggen.. Lijkt wel een virus! Benieuwd wat er uit die zakdoekjes komt! Ik blijf regelmatig checken! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooo, die zakdoekjes....heb ik ook....Ben er al een hele tijd terug als een blok voor gevallen...ja, inderdaad, 10 in een pakje...Kwam ze toevallig van de week weer tegen (in een opruimwoede) Heb er nooit wat mee gedaan...Als je goede ideeen hebt: ik hoor het graag! (kon ze toch niet wegdoen, dus heb ze weer keurig op een stapeltje in de kast gelegd..
    Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik zoek nog steeds nr een appelprentje hoor, maar het kan nt zelf afgeprint worden, want het moet waterbestendig zijn, uit een tijdschrift ofz...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. He jakkie das balen zeg! Nu weer lekker aan de slag?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah. De Zeeman. Waar wol al uit elkaar valt als je ernaar kijkt :S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. unlock iphone 4
    how to unlock iphone 4


    unlock iphone 4 unlock iphone 4 how to unlock iphone 4
    unlock iphone 4

    unlock iphone 4 unlock iphone 4 [url=http://theunlockiphone4.com]how to unlock iphone 4 [/url] how to unlock iphone 4

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!