zondag 28 november 2010

Cadeautjes om van te watertanden........ :-)


Brrrr, wat was het koud vandaag he?
Gelukkig hoefde we niet al teveel buiten te zijn maar de momenten dat we buiten waren.....klaperrrrrttttttandjessssss.....

Vandaag zijn we naar Utrecht geweest, we vierden de verjaardag van de jongste telg uit de familie, Miniman Sebastiaan werd twee jaar!
Wat een bikkeltje is het aan het worden zeg, heerlijk om te zien hoe hij zijn eigen weggetje aan het bewandelen is.
En ik weet zeker dat als hij strakjes een jaar of 16 a 17 is dat ik omhoog moet kijken hoor!
Die gaat mij (ik ben 1,59 cm lang) verrrrrr voorbij hihihi...

Van de mama van Sebastiaan kreeg ik een  rood met witte stippen tasje met daarin een wel heel erg leuk pakje!
Het tasje en het pakpapier waar het in zat zag er al  zo ontzettend leuk uit!
Ik heb een cadeautje gekregen lieve dames!
Jullie zullen er stiekem best een beetje jaloers op zijn ;-)


Twee ontzettend leuke haakjes met een Vintage printje,
een pakje met push pins waar ik zeker wat leuks mee kan maken, buttons van Jojojanneke en een pakje met 
12 heerlijke Vintage stickertjes!



 Zijn ze niet ontzettend schattig! 
Ben er helemaal verliefd op :-)



Mooie oudroze pushpins en de Vintage stickertjes waar ik echt zuinig op ga zijn :-) 
Ik heb ze nog niet eens allemaal gezien, 
ik durf zelfs niet eens de verpakking open te maken 
hihihi....

Paulien, nogmaals heel erg bedankt, ik ben er echt helemaal heppie de peppie mee! 

Gisteren de laatse hand gelegd aan een PTT Postzakken tas voor Mik, een jongetje van 6 die strakjes met een super gave schooltas van Dutch Apple rond loopt. Kan hem nog niet laten zien omdat de mama van Mik hem zelf nog niet heeft gezien.
Ook bijna klaar met de luiertas die helemaal op reis gaat naar Maleisie en nog wat leuke zakjes gemaakt voor de Swap stempeltjes die morgen op de post gaan :-)

Links boven de stempeltjes voor Miss Patee
in het midden de stempeltjes voor Annemieke en 
rechts boven de stempeltjes voor Bloem!



Zo en dan nu als de wiederweerga naar boven, 
de tas afmaken en een iPad sleeve maken.... ;-)

Edit: net toch maar het pakje met de Vintage stickertjes open gemaakt.....
kwijl......slurp...... ze zijn om op te (vr)eten ;-)
Zal ze morgen laten zien ;-)

11 opmerkingen:

  1. Vooral die haakjes zijn echt heel leuk. Wat heerlijk om af en toe zoverrast te worden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal zeg! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Staan er merken op die mooie spullen? Zou 'k wel interessant vinden, zouden hier ook mooie cadeautjes vormen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne cadeautjes! En wat leuk, die zakjes voor de stempeltjes. Ik ga denk ik onder de brievenbus liggen wachten deze week :o)
    Mijn swapseltje voor jou is onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Annemiek; oeh, gaan we saampjes liggen want ik ben nu wel erg nieuwschierig wat er op mijn matje gaat vallen van de week hihihi...
    Jij nog een kopje warme chocomel? ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,hoi,

    Leuk die pushpins, heb ze hier ook liggen in meerdere kleurtjes :-) en ga ze gebruiken voor memoborden!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief kadootje; veel plezier ermee.

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kadootjes heb je gekregen, je bent echt verwend! :D
    P.S. Doe je mee aan mijn blogverloting? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes! Die haakjes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes.......veel plezier ermee.......welterusten.........liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk.... ben niet jaloers hoor... nee echt niet.....
    vind die haakjes helemaal het einde.
    veel plezier ermee

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!