maandag 3 januari 2011

Back to Basic...

De feestdagen zijn weer voorbij, de vakantie is weer voorbij, terug in het ritme.
Ik zag er niet tegen op, het ritme van het vroeg opstaan, naar school brengen en bij het thuiskomen een bakje koffie even een rust momentje pakken...
Dat ritme heb ik de afgelopen twee weken best wel een beetje gemist.
Nu alleen die kerstboom er nog uit, mooi klusje voor de Maximan dacht ik zo ;-)

Vandaag is het Round Robin Notebook project van start gegaan!
Vanmorgen in alle vroegte mijn envelop op de post gedaan.
Dat 'ie veilig mag landen op de mat van Mireille van Life Stuff.
Ook de GiveAway's op de post gedaan, ik ben benieuwd hoe de dames hun pakje gaan vinden.
Oja, als het goed is, doet het fillumpie het nu wel.
Ja ook deze computer deskundige (kuch, uche uch....) maakt wel eens een foutje....
Over Giveaway's gesproken, op onze Round Robin Notebook Blog is de eerste GiveAway, mis hem niet want hij is echt erg mooi!

Vorig jaar (wat klinkt dat in ene ver weg!) heb ik nog twee tassen gemaakt.
De papa van Mees mailde mij dat hij graag een luiertas wilde laten maken van PTT Postzakken.
Hij wilde graag dat er iets van een vogeltje terug kwam op de klep omdat zijn zoontje Mees heet. Ik wist dat Tanja van Zipp for Kids samen met Sandra van Applicatie en zo een mooie full colour applicatie hadden gemaakt met twee vogeltjes met een mooie Vintage uitstraling. 
Het mooie was dat de binnenzijde bekleed zou worden met blauwe ruitjes stof afgewerkt met blauw witte stippen stof, en deze kwamen ook weer mooi terug in de applicatie!








Ook voor Dagmar maakt ik een tas.
Ze wilde graag een ruime messenger met rode ruitjes stof.
De stof kwam erg leuk uit met de PTT Postzak, ik had er ook al een iPad sleeve van gemaakt dus in een tas zou het helemaal leuk en nostalgisch staan.







En dit is de iPad sleeve die ik maakte, de binnenzijde is dan ook bekleed met de rood geruite stof, op het flapje een lekkere Vintage knoop.
Aan de binnenzijde zit een zakje waar je je oordopjes en oplader in kan bewaren.




Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ze zijn in het donker genomen en omdat ze snel met de post mee moesten destijds had ik ook geen kans op de tijd te nemen om mooie foto's te maken bij daglicht.
Ik zal blij zijn als de dagen weer langer worden qua licht....

Zo dat was een lange!
Ben je er nog wel hihihi....

7 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer druk meis,,,,,,,,,,,fijne week liefs van mij.....xxxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tassen heb je weer gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tassen! En laat inderdaad dat normale ritme maar weer beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst wil ik jou en je gezin een heelfijn 2011 wensen. Dat er maar weer veel mooie dutch apple tassen en andere mooie spulletjes gemaakt zullen worden.
    De eerste zijn in ieder geval al weer gemaakt!
    Fijne avond
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Man wat vind ik ze gaaf die tassen die jij maakt!

    Ik ga morgen vanaf 7uur onder de brievenbus liggen hoor,
    Stel je voor dat het moĆ³ie pakje hardhandig op de mat
    Wordt gesmeten....
    Neehee dat laat ik heus niet zomaar gebeuren hoor!
    :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw….
    I'm speachless…
    wat een leuke noteboek
    en lief kadootje!
    Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!