vrijdag 11 februari 2011

Deze week zag ik...


Een kaartje met lieve, 
motiverende woorden..

Uhum, op de achterkant dan ;-)



Als reactie op mijn blog over die nare gewoonte van me, 
kreeg ik van Mireille van Life Stuff een handgeschreven reactie!
Hoe bijzonder is dat!
Ik moest er wel bijna van in mijn broek plassen van het lachen, hij lag namelijk met de afbeelding omhoog op de mat!
Dankjewel gekkie ;-)
En jullie allemaal, geweldig om al jullie verhalen te lezen!
Extra motivatie om die sigaret nu voor eens en altijd de deur 
te wijzen..... :-)

En vergeten jullie niet hier en hier te kijken?
Je kan nog steeds mee doen!




"Deze week zag ik..." is een initiatief van Daan en Roos 
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"
Wil je ook mee doen? 
Gewoon doen!
Vergeet je linkje niet aan te melden bij Daan!
 
 

7 opmerkingen:

  1. Dat is lief!
    Heel veel succes, maar daar heb je vast maar een klein beetje van nodig, want het gaat je gewoon lukken. Echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk, je lijkt niet iemand die rookt!
    Veel succes, het gaat je lukken meid, echt!!!

    lieve groetjes

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie toevoeging!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar dutchapple.blogspot.com in Firefox. :( Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Barbara, dat is vreemd, ik werk zelf ook met Firefox en bij mij staat hij gewoon in de werkbalk....
    Ik heb geen idee waarom het niet gaat eerlijk gezegd :-(
    Ik hoop dat het je toch gaat lukken!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!