vrijdag 25 maart 2011

Deze week zag ik...





Deze week zag ik...



 ...niet zo heel veel van Blogland 
:-(

Zo mistte ik een berg Blogjes en dat betekent dat ik 
aankomend weekend heel wat in te halen heb met lezen ;-)
Of ik dat erg vind? 
Neh, met de Lente in mijn bol en de nieuwe Flow in huis....?
gaat ook dat helemaal goed komen ;-)



"Deze week zag ik..." is een initiatief van Daan en Roos 
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"
Wil je ook mee doen? 
Gewoon doen!
Vergeet je linkje niet aan te melden bij Daan!



13 opmerkingen:

  1. oh, ik zat me net af te vragen of het wel goed met je gaat!..(ik merk dat ik me erg hecht aan mijn favoriete blogs)

    Dus je weet nu, je wordt in de gaten gehouden!...;-)

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow, dat herken ik...al die blogjes die ik wil lezen. moet binnenkort ook een grote inhaalslag maken...nouja 'moet'...hihi, alsof ik dat zo erg vind....
    En jah! de nieuwe flow!!!
    Van allen de cover wordt ik al onwijs vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook Lente in de bol en een berg bloemen in huis. Morgen op jacht naar de nieuwe Flow! En lekker blogjes bijlezen!
    Fijn weekend.
    Esther (happyinred.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar dat hoeft niet altijd toch (of heb je het idee van wel?). Het moet allemaal ook wel leuk blijven hoor!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook zo'n heerlijk weer geweest! Ach en soms moet je het bloggen ook even los kunnen laten he? Zonder afkick verschijnselen ... En dat is het probleem dan ook he? Je raakt een beetje in paniek ... "ik hou het allemaal niet meer bij" ... je begint te zweten van paniek ... Je bent er met hoofd niet meer bij ...
    Oeps ... Volgens mij is het al te laat! IK BEN AL VERSLAAFD!
    Geniet lekker van je Flow en het weer! Wij collegablogverslaafde blijven waar we zijn!!!
    Fijn weekend.

    X San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms komt het er niet van, ik ken het. En dan loopt het flink op hi..hi..
    Fijn weekend, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geniet van de Flow en de lente :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken het, ben veel aan het werk geweest... Morgen is ook mijn dag om vanalles in te halen! Fijn weekend!

    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik cker nog veel meer dingen maken, ik ben nu bezig met mijn moeder een jurk te maken en ik ga in mei nog naar die cursus dus je zal nog van me horen :D
    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo gaat dat met het mooie weer, ik neem meestal een uurtje per week om eventje bij te lezen, heb ook nog twitter, hyves een facebook, dat kan je niet allemaal bijhouden:))
    En hoeft ook niet, alles draait gewoon door, gelukkig maar:)

    Fijne zonnige zondag, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!