woensdag 15 september 2010

And the Award goes to....... check

Pssssst, kom eens op mijn blog kijken, er staat een verrassing voor je klaar!
Oeh, verrassingen, daar hou ik wel van (tot op zeker hoogte natuurlijk hahaha......)

Het Kabinet en Hydi (want zo heet ze echt) van Stof Enzo beloonden mij met een Award!
Dankjewel dames!!!


Tadaaaaaaa!


Een award met een paar simpele instructies:
1. Bedank de persoon van wie je de Award hebt gekregen......... check
2. Vertel 7 dingen over jezelf.........

  • Ik loop altijd op blote voeten, zelfs in de winter!
  • Het moeilijk vind om 7 dingen te vertellen
  • Ik dus al een half uur naar een knipperende cursor zit te kijken
  • Ik dus niet weet wat ik nog meer kan vertellen
  • Ik blij ben dat er al 5 puntjes staan
  • Helemaal dat er nu 6 staan
  • Ik tot de conclusie kom dat jullie eigenlijk alles (lees: best wel veel) weten van mij?
......... check
 
 

3. 15!!!! 15???? andere bloggers een Award moet geven....... tjeeeeemig.....

Ik vind dat jullie allemaal een Award verdienen, maar ik kies er eentje uit..... tromgeroffel......





Hij is helemaal van jou!
;-)......... check



PSsssssst: Binnenkort een LapjesSwap, wie doet er mee?



7 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat !
    En inderdaad,
    15 nomineren is wel een heleboel
    beter 1 goede nomineren,
    had ik ook gedaan.
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk een lapjes swap!! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pff 15 nomineren! dat is ook wel heel veel!zo een award moet wel een beetje exclusief blijven, natuurlijk!

    Ik kijk nu al helemaal uit naar je lapjesswap! Ik ga meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor deze eer!!! Weer een award van Dutch Apple!!! Helemaal blij!!! Zal er vanavond eens voor gaan zitten.

    En ik doe heel graag mee met jouw lapjes swap. Kan ik de lades eens mooi opruimen.

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lapjes genoeg hier in huis, dus ik doe graag mee!
    En je hebt helemaal gelijk hoor om er maar eentje te nomineren, 15...jeetje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 15..is wel heel veel zeg1
    hahaha leuk opgelost zo!!!!!!en op deze manier leren we je toch ook kennen. Daarvoor hoef je echt niet alles te vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je award.
    En een lapjesswap lijkt mij erg leuk.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!