woensdag 22 september 2010

SapperdeSwap Lap!



Stofjes, stofjes, stofjes, wie is er nou niet gek op stofjes?
Nou, ik wel! En niet zo'n beetje ook! En ik heb het vermoeden dat er met mij vele onder jullie zijn die ook verslaafd zijn aan mooie stofjes.
Ja, jij ja!
Kom er maar voor uit!
Acceptatie is de eerste stap, maar willen we wel genezen van deze verslaving?

Nou ik niet, en daarom organiseer ik een LapjesSwap! Yep, we gaan swappen dames....

To do:
Spit je kast door, ruim die lade eens op, zoek naar stofjes die je niet meer gebruikt of juist al teveel hebt gebruikt.
Nieuwe stofjes, Retro & Vintage stofjes, romantische stofjes Ultra Moderne stofjes, alles mag!
Kies vier stoffen van 50 x 50 uit, wassen mag, hoeft niet.
Strijken is wel gewenst ;-)
Label je stofjes zodat degene die jouw stofje ontvangt weet van wie de stof afkomstig is :-)
Doe de stofjes in een grote envelop samen met een voldoende gefrankeerde retour envelop met daarop je naam en adres.
Portokosten zullen 1,76 Euro binnen Nederland zijn en 3,08 Euro voor de rest van Europa tot 250 gram!


Wil je meedoen? Stuur een mailtje naar info@dutchapple.nl voor het adres.
Of laat een reactie achter met een geldig email adres ;-)

Meedoen kan tot vrijdag 9 oktober,  de stofjes moeten uiterlijk zaterdag 10 oktober binnen zijn en alle stofjes zullen worden gehusseld en zullen maandag 12 oktober weer met Pieter Post mee worden gegeven :-)

Zeg het voort! Zet de bovenstaande afbeelding in je blog! Doe mee!

SapperdeSwap Lap!


31 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! Dat schrijf ik nu heel stoer en snel, dan kan ik mij nog even een paar dagen voorbereiden op het afscheid want ik kan o zo moeilijk afstand doen van stofjes.... gelukkig krijg ik dan ook wel weer wat terug! (hutsefluts apedingetje home puntje nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, ik doe mee!! (josette aapje fermont punt eu).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij mag je ook opschrijven!!!

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, ik wil graag meedoen. Lijkt me hartstikke leuk. Zal je een mailtje sturen.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooowww help!
    dit is echt een SWAP op mijn lijf geschreven....

    dus ik vrees echt dat ik mee MOEt doen! :) haha

    zet mij maar op de lijst!

    creaka kringelding hotmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUK!! Een verslaving zoals deze is er om onderhouden te worden haha! Ik ga je mailen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat leuk!!
    Ik wil ook mee doen dit wordt mijn eeerste swap...ik ga spitten in mijn kast....en zendt het naar je toe ....maar hoe kom ik aan je adres...het is allemaal nieuw voor mij
    Gr cinderella-creative-wereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, hier wil ik wel graag aan mee doen! Zal op zoek gaan naar 4 mooie lapjes! Leuk!!
    rheaflohr @ hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Leuk Leuk! Ik doe ook mee :)
    info[at]creacuties[punt]nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik doe ook mee!! Love stofjes! Email: annekebrunke apedingetje supersuus punt nl

    Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat leuk! Ik ga meedoen. Nog wel even mijn lapjes verzameling gaan doorspitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook wel meedoen... Woon wel in Belgiƫ.
    gwenneke0512[at]hotmail[punt]com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuk idee.
    ik ga mee doen.
    ga ook mijn kast over hoop trekken.
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! ik wil ook graag meedoen!
    madebysan@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi appeltje! Ik ben ook nieuw in BLOG land en ik zou het ook heel leuk vinden om eens mee te doen met een "swap". Spannend! Ik zou je een emailtje sturen!

    Leuke blog heb jij by the way!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaaa! ik doe mee! Leuk leuk!
    ik heb je een mail gestuurd!
    Groeten van Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaaaa! Ik doe ook heel graag mee! Moeten de stofjes nog aan bepaalde eisen voldoen (katoen, bepaald motief of iets dergelijks)?

    spikkelenstip apenstaartje gmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had je post gewoon bijna gemist. Ik doe mee, heel graag zelfs!
    Ga je mailen.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I'm in. happyenrose|at|gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super idee! Ik zou graag meedoen, ware het niet dat ik niets heb om te swappen... Dus aan alle dames die wel meedoen: veel plezier ermee!!

    Fijn weekend,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik had al een mail gestuurd maar twijfel of deze is overgekomen...maar ik doe graag mee.
    Waar kan ik de lapjes naartoe sturen? marisdaniels@gmail.com
    Bedankt!! en ik ben benieuwd wat voor leuke, lieve, gekke lapjes ik ga ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. JAAA ook doe heel graag mee!!
    Ehbesjes apenstaartje hotmail punt com Verheug me er nu al op.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh leuk! Er is er weer eentje! Ik doe mee!
    Mag het alles zijn? Of alleen katoen, bedrukt, enz enz?
    Oh enneh mijn email is hetkabinet et ziggo punt enel.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat leuk! Ik doe ook graag mee!!
    Groetjes,
    Crafty Mama
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe graag mee! Ik ben dol op stofjes, dus ik laat me graag verrassen door een paar nieuwe surprise lapjes!

    Ik mail je!
    Groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. he,
    dit is een superidee! ga snel in mijn stoffenkast snuffelen en 4 leuke stofjes uitzoeken!
    mijn email is info@skjonn.nl
    Groetjes Danielle
    www.skjonn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Er leuk idee, ook ik ben gek op stofjes
    ik doe graag mee!
    jannekemesken@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, wow, dat is leuk!
    Ik duik vanavond nog even op zolder, want dit kan ik natuurlijk niet laten gaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh nee nee nee! Ben het helemaal vergeten! %$#@& !!!
    Sorry! Hopelijk een volgende keer?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!