dinsdag 14 september 2010

The three Amigo's

Drie tassen moest ik maken, drie! Twee daarvan waren een verassing.
Drie messengers, lekker veel PTT erop en een bonte binnenzijde.
Ga je gang!
En dat deed ik....

Met z'n drietjes op een rij!


Drie tassen, eentje voor de dame die de bestelling deed en twee daarvan waren een cadeautje voor haar schoonzusjes. Spannend! Leuk!
De schoonzusjes wisten van niets en toen achteraf ook nog eens bleek dat een van de schoonzusjes een collega van mij is (wat is de wereld dan in ene klein!), kon ik natuurlijk niet eerder erover bloggen als dat ik zeker wist dat de tassen ook waren gegeven ;-)
Een aantal van mijn collega's lezen mee en ik wilde de verrassing niet verpesten :-)






 




De tassen zijn in de smaak gevallen bij de dames, en het leuke is dat ik dus en van mijn tassen misschien nog wel eens voorbij zie komen.
Nog heel wat opdrachten staan dus vlug door met de volgende! Ik lig alleen bij de brievenbus voor mijn stof want zie maar eens rood met witte stippen ergens te vinden in de winkel.

Ook ben ik nog steeds druk bezig met mijn webshopje, de layout weer veranderd en nog steeds niet helemaal happy. Hoe bedoel je perfectionist?
En, nieuw in de webshop Bag'O Buttons! Een zakje gevuld met 15 heeeeerlijk retro knoopjes!
En binnenkort, echt Vintage band!


Fijne dag allemaal!

14 opmerkingen:

  1. Wauw, 3 tassen! Je hebt je werk ;) Weeral zijn ze prachtig! En vind de layout van je winkeltje nu toch wel super hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn dat toch weer mooie tassen ! nummer 2 is ijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tassen weer hoor. Ik vind de stofjes die je voor de binnenkantjes hebt gebruikt ook super vrolijk!
    Nog even en je hele dorp loopt met een Dutch Apple Bag..hihi!
    Groetjes uit Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe kom jij toch altijd aan die geweldige stofjes???

    Dat zakje met knopen is geweldig!!!

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super je tassen vooral de binnenstof vind ik prachtig, fijne week verder groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuke tassen weer, waar haal je al die tijd vandaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O meid wat zijn ze weer leuk !!..fijne avond liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kadootje zeg !
    Ik moet zeggen ik krijg zelf zoveel leuke reacties op mijn Duth apple bag dat ik ze allemaal door stuur naar je webshop :-) Dus wie weet stromen de aanvragen bij je binnen. Ik ben er zelf ook nog steeds reuze blij mee.

    Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer mooi geworden! Stofje bij tas drie vind ik super! (heb ik geloof iets vergelijkbaars, een keer bij Noeks besteld). Webshop ziet er super uit; leuk die knoopjes!

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vrolijke stofjes heb je weer gebruikt om de tassen te voeren. Heel kleurrijk!
    Ik vind je bag 'o buttons ook heel leuk gevonden, staat prachtig in zo'n zakje! En je nieuwe design in je webshop vind ik super, lekker fris met dat lichtblauwe/turquoise.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke knopen en tassen. Kijk eens naar mijn nieuwe post op mijn blog Verrassing;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo he wat een gave tassen. geinig zeg om hem weer op je werk tegen te komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!