woensdag 8 september 2010

Dikke Duimen!

Ik begin dit blog bericht als eerste met een DIKKE DANKJULLIEWEL voor al jullie lieve en leuke reacties op de opening van mijn webwinkeltje! 
Ik ben er er gewoon een beetje stil van.......


De stap is gezet, er zullen toch nog wel wat kleine veranderingen in komen en nu is het vakken vullen hihihi....
Kringloop winkels afspeuren naar mooie vondsten, Marktplaats afspeuren naar mooie retro stoffen voor mijn projecten. Leuke ideeetjes vorm geven in mijn CreaBea hoek en natuurlijk de Apple Bags ;-)
En natuurlijk het belangrijkste, klantjes krijgen hihihi..... Geduld is een schoooooone zaak toch?
Een paar dagen gelden kriebelde er weer wat in mijn hoofd en zo lag er in ene een iPad sleeve op mijn bureau! Ik ben zelf een echte Apple freak, een iPad heb ik niet, misschien ooit, misschien....
Hij staat wel al in de Webwinkel ;-)







Een tijdje geleden gaf ik aan dat ik iets los moest laten om iets anders te kunnen starten. Misschien is het een enkeling al opgevallen, de link naar Love 2 Be Mama staat niet meer in mijn linker menu. Niet omdat ik deze geweldige site geen plekje op mijn blog gun (ze staat namelijk nog steeds op mijn linkjes pagina), maar het schrijven van artikelen viel me niet goed. Ik schrijf graag maar vond het moeilijk om over onderwerpen te schrijven, ik had het gevoel dat ik niet mijn eigen ding erin kon verwerken. Ondanks dat ik niet zo heel veel schreef was ik onbewust erg veel bezig ermee en werd me dit teveel. Ik heb dus besloten om te stoppen. Wel heb ik een van onze Mede Blog Dames, de dame achter Roze met Witte Stippen, aangedragen bij de eigenaresse, en zie, ze zit in het team! Ik weet dat ze dit erg graag wilde en ik wens haar dan ook veel succes toe!

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met de Apple Bags, de drie tassen zijn af!
Ook kreeg ik zojuist een mail dat ze binnen zijn dus ik kan ze showen!!!!
Maar ik hou jullie toch nog even in spanning gnagnagna..... anders wordt het wel een erg lange blog. Tenzij er behoefte aan is natuurlijk hihihi....

Een tijdje terug blogde ik over de lap die ik ingestuurd had voor het RE-BAG project, en sindsdien check ik regelmatig de site en een paar dagen geleden spotte ik de blog van Miekks op de site! Toch wel leuk om benoemd te worden en zelfs een linkje naar haar Blog! Super. Vandaag spotte ik mezelf! Helaas niet mijn lap, of een link maar mijn envelop haaaaahahahah, geweldig! Kijk maar!
 
 Grappig he? Gisteren kreeg ik ook de schilderijtjes (ja 3 schilderijtjes!) die ik in de GiveAway van 8r1id won! Ik gaf haar een uitdaging en och dames deze dame heeft me toch iets prachtigs gemaakt! Morgen zal ik er een blog over maken want dat verdient deze dame!

6 opmerkingen:

  1. leukleukleuk, je eigen shop! :) succes met alles! en geniet ervan :) het is leeueueueueueuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je envelop op de site :-)
    En weet je wat de foto rechts eronder is? Mijn lap hihi!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je winkeltje ziet er goed uit, veel succes ermee!

    Trouwens, je hebt een award gewonnen :) Haal 'm op op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes met je shop!!!!

    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat spannend een eigen webwinkel! Je blog en je winkel zien er prachtig uit. Veel succes ermee, ik ga je volgen.

    groet
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je winkeltje!!!!
    En nu hopen op heeeeel erg veel klantjes!!! Maar dat gaat vast lukken.
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!