woensdag 29 september 2010

Het vervolg.....

Dank jullie wel voor jullie  
lieve reacties! 

Zelfs helemaal uit Australie kregen we een lieve reactie van Moncherry, geweldig!
Met Miniman Thijs gaat het een heel klein stukje beter, echt minimaal helaas. Nu beginnen namelijk ook zijn wangen behoorlijk op te zwellen dus moeten we het goed in de gaten houden dat het niet op zijn luchtwegen slaat..... brrrrr.....
Wordt een lange nacht denk ik....

We zijn bij de dokter geweest en de enige conclusie die we konden trekken is dat Thijs toch door een mug is gestoken waarop hij een vrij ernstige reactie heeft. De dokter vond het ook vreemd dat beide ogen gezwollen waren. Omdat Thijs geen koorts heeft en niet echt klaagt over pijn kon hij niets anders doen dan een Anti-Histamine voorschrijven in de hoop dat het minder wordt. Ook hebben we elk uur heerlijke gekoelde washandjes op de oogjes gelegd en dat vond hij erg prettig.
Gelukkig is hij er positief onder en heeft hij geen pijn. Alleen jeukt het een beetje en af en toe een beetje pijn in zijn hoofd, maar ja hij moet dan ook erg zijn best doen om wat te zien door die gezwollen oogleden.
We hopen dat het morgen minder is, we houden hem in ieder geval nog wel een dagje thuis, lekker knuffelen op de bank :-)


Het raadsel van de Brievenbusboef is nog steeds niet opgelost.
Wel zijn er meer sporen gevonden waardoor we nu toch echt denken dat iemand het met opzet heeft gedaan.....
Zo vond ik een vreemde gelijksoortige substantie op de auto onder het handvat van het portier en ook zat er een vreemde substantie op de deurknop aan de buitenzijde van de voordeur.....
Doelgerichte actie of een vreemde vogel die het leuk vind om zijn lichamelijke sappen te laten lopen op huizen en auto's?
Ik hoop het laatste, of toch ook weer niet (volgens mij spoor je dan namelijk niet helemaal)..... uhmmmm....

Maximan heeft al een heel strategisch plan opgesteld, indien het geen eenmalig iets is wilde hij in de gang gaan zitten om de Brievenbusboef op heterdaad te betrappen.
Hahaha..... mijn held op sokken ;-)
Hij liever dan ik, want Smotzy vond mij heel stoer dat ik zelf ben gaan kijken maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn hart in mijn keel zat hoor!

Nu over tot het leuke nieuws!
We zitten al op 34 Swappers!!!!
Ook zijn er al enveloppen gevuld met heerlijke lapjes binnen gekomen :-) Zo her en der zie ik de link ook opduiken op blogjes, leuk!
Als strakjes alle lapjes binnen zijn zal ik er een foto van maken ;-)
Wil je meedoen? Klik hier voor de details! Doen hoor!

Nou ik ga nog even kijken bij mijn Miniman.....
En dames, jullie kunnen rustig gaan slapen hoor ;-)

16 opmerkingen:

  1. fijn om te horen dat het alweer ietsjepietsje beter gaat. Toch vreemd dat een klein mugje zoiets kan veroorzaken. Heel veel sterkte nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm... wel een beetje veel spanning en sensatie bij jullie thuis! Hoop dat het gauw beter gaat. Ik kan zelf ook nogal heftig reageren op muggenbeten. Het enige wat bij mij de zwelling vermindert is Tavegil. Maar ik hoop dat je dit soort tips niet nodig hebt! Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je voor vannacht een rustiger nacht dan de afgelopen nacht; ik moet er niet aan denken, iemand bij de brievenbus! En hopelijk wordt je miniman morgen weer een stuk beter wakker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weggeef Twee Meisjes: je stond erbij, hoor. Linksonder Hiskias hartje. Dus erg dicht bij het winnende lot.
    Sterkte met de thuissituatie. Altijd zielig wanneer de kindjes niet lekker zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jasses, moet je hier niet de politie over contacten?? wellicht zijn er meer meldingen van dit soort viezigeheden?
    t lijkt mij eng...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen idee wat jullie woonsituatie is (geweldig vrijstaande vila of in een gezellige buurt), maar als het laatste het geval is, hebben de buren hier geen last van gehad? Wellicht dat jullie niet de enigen zijn.

    Sterkte, met beide "zaken"

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn te horen dat het met je zoontje al weer een stukje beter gaat. Ik hoop dat hij vandaag gewoon lekker uit z'n oogjes kan kijken!!

    Ik hoop dat je een lekkere rustige nacht hebt gehad en dat je man gewoon lekker naast je heeft kunnen slapen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jeetje wat een vreemd verhaal van de brievenbusboef.... iiieeew! Welke sukkel doet dat nou?! Vast een of andere gestoorde gek. Misschien helpt het als je 120 volt op de brievenbus en deurklink zet ;)
    Wat sneu ook voor je miniman zeg! Sterkte ermee, dat het gauw over mag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had je post van Thijs gemist...wat sneu voor dat jochie.....ik hoop dat ie snel weer opknapt...en wat een raar verhaal van de brievenbus...yak !! bah bah dat mensen dat doen walgelijk.............bah ! liefs fijne dag Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mafketels op de wereld en sterkte met je grote miniman ;) sneu hoor, hoop dat ie gauw beter wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik krijg echt kriebels van je brievenbis verhaal!!
    Gelukkig gaat het al wat beter met miniman. Inderdaad vreemd dat beide ogen opgezwollen zijn.
    Heb je mijn stofjes al ontvangen? I hope so
    xxx
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoop dat het ondertussen weer iets beter gaat met Thijs. Erg vervelend en pijnlijk. Allergische reacties zijn heel erg vervelend.
    Ik hoop dat het bij die ene keer blijft met dat brievenbus gevalletje. Echt smerig en niet normaal!
    Ik heb gisteren de lapjes op de bus gedaan. Ik hoop dat ze goed aankomen.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zou toch wel even de politie bellen want misschien gebeurt t vaker bij jullie in de buurt. bah wel een eng idee hoor. ik hoop dat t gauw weer beter gaat met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje... Heel veel sterkte en beterschap voor Thijs!
    En wel oppassen hoor...Lijkt wel een spannende detective!.. ;-) Hoop voor jullie dat het hierbij blijft.

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een bizar verhaal zeg, en een smerig idee ook *huuuuuu* Hopelijk was het een eenmalig iets.
    Sterkte met je kleine ventje, en hopelijk was ook dat een eenmalig iets. Je moet er toch niet aan denken dat hij elke keer dat hij door een mug wordt gestoken zo zal reageren.
    Enneh ik ga straks lapjes uitzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!